Hallo dames Nou ik zit sinds afgelopen dinsdag 26-4 op het wachtbankje een cryo tp gehad. is mijn laatste ivf poging en heb nog 1 cryo over. Hopelijk blijft deze plakken! Elphaba & Lotje gefeliciteerd!
Hee meiden! Ik heb dit topic gestart, maar ik ben een beetje afgekickt van mijn ZP-verslaving, door het weekend dat de site er zó lang uit lag! Maar, ik wil graag weer meekletsen! Als eerste, wauw! Er zijn al dames zwanger! Wat gaaf!! Was dit jullie 1e terugplaatsing of één van velen? Ik heb inmiddels zondagavond de Pregnyl gezet. Ons eskimootje wordt zaterdag uit de vriezer gehaald. Zondagochtend word ik gebeld en hopelijk dan zondagmiddag de terugplaatsing! Op Moederdag! Succes voor iedereen en sorry dat ik zo lang verstek liet gaan!
Jeeeeee, vandaag ook getest en zwanger!!!! Heel erg vroeg, 5 dagen voor nod, maar wel een duidelijke streep!
Helaas heeft onze eskimo het ontdooingsproces niet overleefd. We werden vanavonchtd gebeld. Geen terugplaatsing dus op deze mooie Moederdag voor mij..
Thnx, meiden! We gaan er weer vol voor. Eerst een nieuwe zaadtest en dan hopelijk in juni weer een nieuwe ivf. Hoewel we dan wel ICSI krijgen. Hoe is het met de rest? Palmboom, hoe is je terugplaatsing gegaan? Al testdrang? De andere dames voelen zich nog op en top zwanger? Wanneer eerste echo?