Dan zou je het misschien kunnen omdraaien dat hij de 2fa met zijn telefoon doet en als jij dan iets wil dat je het via hem doet ? Voor kopen en verkopen van munten heb je het niet nodig.
Gaat mij voornamelijk stel we krijgen ruzie ofzo dat hij het weg sluist ergens heen omdat ik er geen verstand van heb. T is niet dat we op mega goede voet staan en elkaar zien, alleen een enkele app zo nu en dan. Ook niet perse slechte voet. Vertrouw jem wel maar ben een enorme doemdenker haha
Vandaag toch van mijn voornemen afgestapt om helemaal niks meer te kopen tot de bearmarket begint Ik heb voor 450 euro Morpho gekocht, een nieuwe munt op Bitvavo en werd getipt. We gaan zien of hij wat gaat doen…
Lijkt mij dan niet raadzaam om hem toegang te geven tot iets als dit (zeker omdat je, zoals je zelf aangeeft, er niet veel verstand van hebt) maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen…
Nee, dat zou ik niet doen hoor! Ik heb me er niet in verdiept en Morpho is alweer aan het dalen. Shiba is aan het stijgen, je weet het toch niet. Nooit kopen op gewoon een tip van anderen
Ja dan zou ik het denk ik niet doen. Kiezen tussen zelf doen en misschien wat minder winst maar wel alle controle of op goed vertrouwen .
Je hebt gelijk! Ik haal tips uit een community van crypto-investeerders die veel handelen. Maar ook daar al twee of drie keer een tip gevolgd die nu nog steeds op verlies staat. Ik zal ermee stoppen om hier bepaalde coins te noemen. En ik stop ook met bijkopen, want dat was ook niet mijn bedoeling. Juist blij dat ik er al € 6500 uitgehaald heb!
Ik vind het wel leuk hoor als mensen dingen noemen zolang iedereen maar beseft dat onbekende coins een hoog risico investering zijn
Ik hoop niet dat je ze met verlies hebt verkocht? Eén regel, verkoop nooit met verlies! SOL en XRP zijn coins met een functie en hebben zich al lang bewezen, Morpho is dat niet. Dus SOL en XRP verkopen en ruilen voor een onbekende coin zou ik zelf nooit doen. En ook niet zo impulsief en zonder plan handelen. Ik verwacht nog wel een (kleine) stijging bij SOL en mogelijk (met de nadruk op mogelijk) een grote stijging bij XRP, vooral als er straks een uitspraak komt die in het voordeel van XRP uitvalt. Of door de bemoeienis van Trump een gunstig oordeel komt over XRP (een schikking ofzo). XRP verkoop ik nu in stukjes met steeds een beetje meer winst, maar ik hou ook een groot deel nog even lekker vast. Heb XRP al vanaf 2021 in steeds meer stukken gekocht.
Net al eerder hierboven al werd gezegd, een deel van je geld inzetten voor koop, en als die coin dan wat meer daalt, weer wat bijkopen, en als hij dan nog iets meer daalt , nog een beetje bijkopen. Zo verlaag je steeds meer je GAK (gemiddelde aankoopprijs) en zit je gunstig als de markt weer begint te stijgen.