Nee beide niet met verlies verkocht hooguit de wisseling. Ik had ze ingekocht toen ze al hoog stonden ze zullen met de geringe inzet die ik had nooit veel meer waard worden denk ik ik had voor 80 euro ongeveer voor beide dus 160 totaal. Die heb ik nu in Morpho gezet. Heb zitten lezen en de verwachting lijkt goed te zijn en anders pech. Met de andere Sui en SHIB niets gedaan.
ik heb die echt op een verkeerd moment gekocht. Heb er €30,- inzitten maar staat nog steeds op €18 nu. Gelukkig wel een lift erin want het was tot onder de €10,- gezakt. ik heb vandaag mijn inleg in Dogecoin verkocht. €57,- winst op €60,- inleg. Ik was ineens tevreden ermee. Je wilt het zien stijgen naar honderden euro’s natuurlijk maar totaal niet realistisch. Nu bijna een verdubbeling. De winst laat ik nog even staan maar mijn inleg heb ik in ieder geval eruit. .
Wij hebben t gesplitst, een deel in xrp wat we laten staan (nu fors gedaald, maar tov inleg nog steeds fors gegroeid) en een deel speelgeld waar ik mee handel. Daar had ik op €570 dik €300 winst in 3 dagen. En toen werd ik greedy en sta ik nog maar op €130 winst. Ik ga dus vandaag weer een deel verkopen denk ik en weer op korte dingen investeren. Elke keer als ik rond de 10% stijging heb trek ik het er weer uit en dat meerdere malen per dag. Advies van anderen heeft ons nu geld gekost (op de korte termijn dingen) dus doe ik niet meer. Ben er veel over ah lezen maar t is wel echt mega ingewikkeld allemaal
Mijn doel is om vandaag alles van kucoin over te zetten naar een bybit account. Ik verwacht dat kucoin niet lang meer beschikbaar is in Nederland. Wat een gedoe, was toen met Binance ook. En niet alle coins die ik heb zijn überhaupt beschikbaar op Bitvavo of bybit dus een deel laat ik toch maar staan.
Sinds de stijging van Morpho gisteren die opeens hard ging is deze net zo hard gekelderd onder mijn inzet 80 euro SHIB en Sui gaan heel gestaag.
Ja, dat vind ik ook jammer. Maar het ene moment gaat de ene coin omhoog en het andere moment de andere. Daarom is het altijd goed om verschillende coins te kopen en voor de rest het rustig te laten staan tot er betere tijden komen. En soms kan dat weken of maanden duren…
heb je wel eens gehad dat hij nooit weer op t oude niveau is gekomen? Heb er nu 1, €250 ingelegd en zie hem per dag met €25 afnemen. Elke keer vraag me weer af of ik niet mijn verlies moet nemen ipv nog verder te laten zakken
Dat heb ik inderdaad wel gehad, alleen die coin ook nog steeds niet verkocht. En nu deze bullrun stijgt hij langzaam weer. Ik hoop dat hij zodanig doorstijgt dat ik hem er ongeveer quitte uit kan halen. Maar die heb ik dus ook veel te hoog gekocht, in deze bullrun tijden en dat is niet handig. Ik verkoop nooit met verlies. Om welke coin gaat het bij jou?
Welke coin heb je? Ik heb 1800 gehad en zakte naar 600/700 en nu zit ik rond de 3000. Wat wel in totaal dus meerdere coins. Mijn eerste Solana heb ik gekocht toen die op 170 stond (denk ik, was toch duur). Uiteindelijk zakte Solana naar 12/13 euro en nu staat die weer op 225 ongeveer. Never nooit iets verkopen met verlies. Ik zette soms wel eens iets om van de ene naar een andere coin maar is ook altijd gokken. Zal bijvoorbeeld net zijn dat je cardana verkoopt, daar sui van koopt want die stijgt lekker en dag erna kijk je en is de sui gezakt en Cardano aan het stijgen Dus is ook altijd maar gokken
de xyo. Die had ik een aantal keer aangekocht en verkocht en zo in korte tijd €100 winst gemaakt, maar de laatste keer ging hij dus niet meer omhoog. Enige hoop die ik nu nog heb dat ze pretenderen 12/12 een afspraak met tesla te hebben voor een samenwerking, dus als dat echt is kan t nog gunstig uitpakken. Inmiddels is mijn €250 nog €150 waard
Ik sluit me hier volledig bij aan. Hier precies dezelfde ervaringen en ik vermoed dat de nieuwelingen hier die nu pas instappen dezelfde ervaringen gaan delen over drie tot vier jaar
Maar als je nooit iets verkoopt met verlies wat doe je er dan mee? Ik heb best wel een aantal coins die nooit meer terug gaan komen op het niveau waar ik ze op gekocht heb . Voorbeeld: WAXP. Ooit 200 euro in gestopt nu nog 12 euro waard. Nou is dit natuurlijk een extreem voorbeeld. Maar stel je stopt het in iets waarvan je weet dat je het in iedergeval nog kan verdubbelen (of die kans groter is ) dan dat je het maar langzaam ziet zakken en uiteindelijk zo weinig over hebt dat je het geld gewoon kwijt bent .. ik zou in iedergeval misschien wel verkopen met verlies met de kennis van nu , sommige coins bloeden echt gewoon dood.
Ik ken die coin niet en als ik uitzoom op ‘altijd’ heeft hij ook niet heel veel gedaan behalve één echte pump. Is dus lastig te zeggen wat het wordt…. Ik heb bijvoorbeeld de gok met Pepe een aantal keer genomen. In het begin hele hoge winsten gehaald, daarna werd het minder omdat hij al veel en vaak gestegen was. De laatste keer na een flinke daling gekocht op 0.0000178 op 20 november. Ik zie dat ik hem zojuist automatisch heb verkocht op 0,000025. Een winst van ruim 40%. Ben ik heel tevreden mee en ik koop Pepe pas weer terug voor hetzelfde bedrag als hij weer onder de 0,0000178 staat en slechts voor € 100,00 omdat het een memecoin is zonder vastgesteld nut.
Op welk punt heb je dan gekocht, want als ik deze grafiek zie dan is hij de afgelopen maand echt heeel erg gestegen .
Ik vind dat lastig om te zeggen wat je er dan mee doet. Dit is mijn eerste cyclus zeg maar. Ingestapt in de bullmarket van 2021, de hele bearmarket doorlopen en nu de bullmarket waarin ik heel lekker in de winst sta. Ik heb flink verlies op Terra, SXP en DOT en Glimmer. In november alles uitgerekend en als ik nu kijk stijgen alle coins gestaag. De verliezen worden dus ook kleiner. Ik had ook veel verlies op Quant, maar die is momenteel lekker aan het stijgen, dus verlies is weer weg. Dus wat ik doe? Laten staan. De bullmarket gaat naar verwachting nog wel enkele maanden duren, dus ik hou deze coins in de gaten. Daarnaast probeer ik de komende tijd mijn inleg er volledig uit te halen, zodat alles wat erin zit winst is en dan maakt het me niet zo heel veel uit als er nog iets op verlies staat. Misschien dat ik dan die coins ergens in maart ofzo met een klein verlies alsnog verkoop, maar alleen als ik ze echt al vanaf 2021 heb.
Ik zie als ik uitzoom dat WAXP de laatste weken wel weer stijgt, dus ik zou ze nog een tijdje vasthouden en rond de quitte er dan uitgooien.