Ik zit nu ongeveer 40 euro onder mijn inleg . Afgelopen nacht is het zelfs 5 euro boven inleg geweest. SUI gaat het beste 30 euro boven inleg.
Mijn dipje van een paar 100 heeft zich weer rechtgetrokken gelukkig. nu nog bedenken wanneer ik het eruit haal.. Ik heb ook niet van 1 soort munten wel een stuk of 18 en moet me hier echt eens in gaan verdiepen.
Dat vind ik het moeilijkst, wanneer winst nemen. Ik heb nu voor de meeste munten op verschillende punten verkoop orders staan en dan steeds 20-30% verkopen. 18 is ook wel heel veel haha. Ik heb er ook een stuk of 12. Ik wil het eigenlijk terug brengen tot 3 of 4. Btc, Sol, eth en tao (alhoewel ik twijfel over die laatste).
Ja lastig idd. Dat deed die 'ex' dus voor me die spendeerd hier uuuuuuren per dag aan. Die heeft dit ook allemaal voor mij gekocht. Ik denk dat ik er een aantal eruit ga doen met 50% winst dat ik dat ga instellen. Denk dat ik daar vrij snel aan zit.
Mijn wallet blijft aardig stabiel zit nog wel onder mijn inleg zo rond de 20 euro. Wie weet ga ik nog wel eens inlopen.
Sta 70 euro in de plus yes... Alleen de SHIB doet niet mee. Morpho gaat als een trein en SUI gestaag is 33 hoger dan inleg nu.
Ik neem aan dat je je coins hebt ingesteld voor verkoop? Zo niet, bepaal wat je een mooie winst vindt (ter vergelijk: de spaarrentes bij de Raisin bank liggen rond de 3%) en stel ze in. Als hij dan straks hard daalt, omdat hij hard gestegen is krijg je geen spijt dat je ze niet verkocht hebt. En ook al stijgt hij dan door: jij hebt bepaalt waar je tevreden of blij mee bent, dus dan is het goed.
En nee, ik zal niet zeggen waar ik ze op in heb gesteld, want dat moet iedereen voor zichzelf bepalen
Ik heb niets ingesteld de 3.00 is bereikt zag ik net. De voorspellingen zijn nog goed heb ik gelezen.
Ik denk hetzelfde als @Nijn1977 , er komt een moment dat het weer zoals vorige week naar beneden stort. Al stel je een punt in om steeds een klein beetje winst te nemen... Het is goed om dat van te voren te bedenken, het lukt mij anders vaak ook niet als ik zie dat het zo mooi stijgt. Ik heb met cpool ook wat winst genomen.
Voor mij is het nog niet relevant om te verkopen. Ik houd ze er nog in. SUI EN SHIB doen nog niet echt iets.
Ik heb zeker ook op Morpho winst genomen afgelopen nacht. Ik heb 100 stuks van de 300 stuks verkocht en € 70,00 winst daarop ontvangen. Dat is omgerekend 35 % en daar ben ik heel blij mee. Mocht hij erg dalen in een volgende crash dan heb ik het geld vrij om weer bij te kopen. cpool ken ik trouwens helemaal niet, maar mooi dat je ook je winsten pakt.
Je lijkt wel een beetje op mij tijdens mijn eerste bullrun van 2021 Op hoge koersen kopen en niet tevreden zijn met (kleinere) winsten. Besef je dat Morpho enorm is gestegen en dat de vooruitzichten wel goed kunnen zijn, maar dat ook Morpho meebeweegt met de rest van de crypto markt en dat betekent op en neer. En op een gegeven moment meer neer, dan op. Dus bepaal je winst waar je tevreden mee bent en dat gaat niet in euro’s, maar in procenten.
Dat betekend dat ik ze eigenlijk straks zonder echt winst ga verkopen. Tenzij de voorspellingen goed verlopen dan kan deze zich nog verdubbelen einde van het jaar. Daar heb ik mijn oren op gezet houd het nauwlettend in de gaten. SHIB zal dit weekend 0.30 moeten kunnen bereiken daar heb ik deze op ingekocht 0.29 ongeveer. Ik struin alles af haha maar blijf wel reël in mijn hoofd. Ik zie dit als een leerzaam proces om een volgende keer er meer uit te kunnen halen. En nog steeds geld wat ik er in heb staan kan ik missen het zal alleen zonde zijn. Maar dan laat ik het maar staan tot de betere tijden.