Ja, wij liggen op één lijn, één ding is volgens mij wel zeker, op dit moment zitten we volop in de bullrun, de voorspellingen van de analisten zijn dat altseason voor de deur staat en dat de bearmarket naar verwachting ergens tussen maart en de zomer intreedt. Dit moment kun je niet timen en valt niet te voorspellen. Laat je er niet door verrassen, want als het eenmaal begint kan het heeeel hard naar beneden gaan en niet snel weer omhoog, zoals nu wel het geval is na een dip(je). Ik ben langzamerhand steeds stukjes winst aan het nemen, maar verkoop op deze prijzen zeker nog niet alles.
Ik vind het wel leuk om overal te lezen en te kijken wat er precies gezegd wordt of voorspeld wordt. Beetje overal shoppen alsof ik review las aan het lezen ben over vakantie campings haha. De een is positief de andere negatief en dat terwijl het altijd persoonlijk is. Niemand kan koffiedik kijken in de crypto wel ben ik benieuwd wat er precies uitkomt of niet. Dat is het aard van het beestje in dit geval mij. En echt heb ik er absoluut geen verstand van als beginner.
ah duidelijk! Nou ja zoals gezegd ben ik tevreden met mijn winst en is het helemaal goed zo. Maar wel goed om te weten voor een volgende ronde.
Vandaag daalt alles weer als een malle! Ik blijf het een ondoorzichtig iets vinden en voor mijn gevoel is het echt een beetje zoals gokken. Je kan winnen en je kan verliezen en niemand kan je vertellen wanneer je wint of wanneer je gaat verliezen.
Dit is zo’n moment waarop ik iets bij koop. Ik stel alles nog een klein beetje lager in en zie dan wel of hij iets raakt. Ik heb in elk geval wat DOGE bijgekocht vanavond.
Ja ik volg vooral mijn eigen gevoel hoor en ben blij dat ik mijn winst opnam. Wat er nog zal gebeuren met mijn inzet zie ik wel maar de winst nemen ze al niet meer af . Xrp, bitcoin, sui en sol verkoop ik niet hoor maar we zitten wel in de winst opname tijd.
Daarom dat je niet altijd moet afwachten maar soms ook eens winst opnemen Als je grote bedragen inzet sta je minder stil buj 200euro meer of minder maar wanneer je met kleinere bedragen bezig bent sta je meer stil bij winst en verlies volgens mij.
Ik had ook lager ingesteld maar allemaal niet geraakt. Ik heb net nog wat bijgekocht met de XRP die ik 2 dagen geleden had verkocht.
Opgeleverd heeft het nog niks, maar ik zag wel dat ik voor € 1000 heb gekocht, dat was niet de bedoeling Nu maar hopen dat de markt snel weer opleeft
Bij mij is alles dramatisch gezakt vanmiddag liep Morpho bijna tegen de 3,00 aan ik dacht daar boven pak ik wat winst. Maar had ook afspraken en toen ik keek niet te doen zo hard gezakt. Nu op 2.37.
Haha nou inderdaad , ik koop ook nog maar wat bij. Zal wel herstellen tzt maar dat gaat wel even duren
Denk het wel maar mag niets meer bijkopen van mijzelf. Misschien kan ik nog Shib naar Morpho zetten maar dan krijg ik Misschien spijt .