Haha inderdaad lastig , de verwachting is echt wel dat het nog gaat stijgen de komende maanden. Eigenlijk moet je inkopen op rode dagen en verkopen op groene dagen. En vooral niet te vaak kijken haha.
Aan Solana durf ik echt niet te komen. Heb er maar een paar maar hoop dat ik daar ooit een kleine auto van kan gaan kopen . En als het niet stijgt zoals ik wil, dan een goede game pc
Ik heb nu 190 euro ingezet op Solana gisteren die is gezakt naar 174 maar hoe veel heb je er dan ? Heb net toch de gok genomen om bitcoin te kopen.
Haha klopt was het een hele poos eigenlijk vergeten dat ik het had ingezet maar nu zit ik weer elke keer te kijken
Haha zoveel heb ik er niet , ik verwacht zelf dat hij nog ongeveer gaat verdubbelen vanaf hier dus dat zou voor mij die goede pc betekenen maar meer is helemaal goed hoor
Ik heb ze wel lang geleden gekocht. De eerste koste me ook rond de 170 euro en toen ging het alleen maar zakken tot uiteindelijk 12/13 euro denk ik. Tussendoor wel wat bijgekocht, nu spijt dat ik niet heb bijgekocht toen die zo laag stond. Dacht echt dat het einde Solana was
Zie je ergens sol rewards staan? Weet niet meer hoe ik het toen heb aangezet. Maar bij sol rewards kan ik het nu in en uitschakelen.
Hoe zijn jullie hier zo goed in en weten jullie wat je waar moet kopen enz? ik wil ook graag mijn spaargeld investeren om er op die manier meer van te maken, maar ik weet echt niet waar ik begin. iemand die mijn wil helpen met wat tips en tricks
Het is echt persoonlijk. Ik kan je bijvoorbeeld cardana en Solana aanraden maar als die volgende week crashed ben je je geld kwijt dus mijn raad is om een beetje zelf te kijken en op te zoeken. Je kan eens zoeken naar de meest stabiele munten of de munten die nu in de top 10 zitten maar sommige gokken ook op hele nieuwe munten die meestal nog niet eens op Bitvavo staan. Nooit geld investeren in crypto wat je niet kan missen is eigenlijk de beste raad die er is. Alleen erin steken als je denkt van: als ik het kwijt ben dan ben ik het kwijt, jammer maar niet erg.
Je zou buiten crypto’s ook eens een account kunnen openen op degiro en in kunnen lezen in ETF’s. Die zijn veel stabieler dan gewoon wat cryptomunten kopen. Daar ben ik mee begonnen en toen me gaan verdiepen in crypto's.
Ik ben al 4 jaar bezig en heb in het begin vooral geld verloren. Ik zou zelf als ik nu nog niks had denk ik iedere maand een bepaald bedrag inzetten op bitcoin. Aangezien alles nu zo hoog staat zou ik niet al mijn spaargeld op dit moment inzetten in iedergeval. Wat ik daarnaast nog zou doen is een munt uit de top 10 kiezen en daar een bepaald bedrag op inzetten en als bitcoin rond de 150k zit weer eruit halen. In iedergeval niet de fout maken die ik eerder heb gemaakt om geen winsten te nemen. Maar ook hier het is heel persoonlijk en crypto blijft een volatiele markt met veel risico dus doe vooral je eigen research, maak een plan en vooral hou je eraan. Als je veel winst heb is het heel moeilijk om jezelf te dwingen winst te nemen.
Ik zou als ik nu zou willen beginnen wachten tot de bearmarket weer begint. Die fout heb ik namelijk in 2021 gemaakt, een beetje vergelijkbaar met nu. Alles op hoogtepunten gekocht, totdat het opeens ontzettend inzakte. Ik heb jaren op duizenden euro’s verlies gestaan en dat is zo balen. Nu is de bullmarket volop aan de gang, alles is enorm gestegen, ik sta eindelijk op 10.000 winst en ben langzaam aan het verkopen. Ik zou met de ervaring die ik nu heb op dit (hoge) moment niet instappen. Over een paar maanden is de verwachting dat we weer de bearmarket ingaan voor een paar jaar en kunnen we weer Solana’s inkopen voor € 50,00 in plaats van € 250,00. Dan langzaam je portefeuille opbouwen en zo met een super uitgangspositie de bullmarket ingaan over een jaar of 3.
Volgens mij is de verwachting niet dat de bearmarket al over een paar maanden begint. Eerder dat we de komende maanden eerst nog flink omhoog gaan. Maar ik ben het helemaal met je eens dat dit niet het ideale moment is om in te stappen. Ik denk alleen dat je voor de bearmarket nog wel meer dan een half jaar moet wachten maar niemand weet het natuurlijk haha.
Ik ben nog maar sinds een paar dagen bezig met echt een klein bedrag. Ik snap er in de basis niks van (als in wtf is blockchain en crypto uberhaupt) maar ik vergelijk het met gokken. Je begint met een bedrag wat je bereid bent te verliezen. Wat je wint is alleen van jouw als je het uitbetaald. Doe je het niet is het nog steeds geen winst. Wed niet op 1 paard. Heb 1 tot 3 hoofd crypto en de rest een beetje hier en daar. Stap in op een rode dag/ moment. Heb je veel geld en wil je actief bezig zijn en er een 2de of eerste baan van maken ga daytraden, maar dan moet je je wel heel erg verdiepen. Wil je dat niet, laat het staan. Wacht niet tot het hoogste punt om te cashen. Maar verkoop ook niet alles. Lees een beetje nieuws over de crypto die je wilt kopen + verwachting. Koop iets uit de top 10. Let op FOMO. want dat is wel een ding. Dit in een notendop, denk ik. Als iemand not tips of tricks heeft dan hoor ik die graag. Mijn nu 85 euro word echt geen 10.000 maargoed het is best geinig . Ben van plan elke maand een klein bedrag erbij te toen en zie wel.
Tja volgens mij verschillen de meningen daar ook over als je de cyclus bekijkt zou het ook goed eind '25 kunnen zijn , niemand weet het uiteindelijk. Het is in iedergeval belangrijk om je te beseffen dat die uiteindelijk weer gaat komen. Ik ga in iedergeval mijn best doen om me er niet door te laten verrassen en in stapjes winst te nemen.