Bepaal voor jezelf wat je een mooie winst vindt. Anders knalt hij straks weer naar beneden en ben je je winst (en mogelijk inleg weer kwijt). Ik heb inmiddels veel verkocht de laatste paar dagen met deze enorme stijgingen. En nog steeds veel over, maar wel verspreid over meerdere coins. Mijn inleg van € 16.500 is nu € 33.000 waard en ik heb nu voor € 5000 aan coins verkocht. Ik heb al een paar keer gewaarschuwd dat het vrij laat is om nog in te stappen, omdat de meeste coins de laatste tijd hard zijn gestegen en ze blijven niet eeuwig doorstijgen. Ook (flinke en langdurige) dips horen bij het spel. Bij ons thuis hebben we de afgelopen drie jaar vaak gezegd: ‘had ik maar toen verkocht’, en ‘als ik ze niet in de bullrun had gekocht maar in de bearmarket dan had ik nu niet op zoveel verlies gestaan’, maar nu zeggen we beide: ‘we hebben heel veel geleerd en verkopen nu de komende weken alles en kopen pas ergens in 2026/2027 in de bearmarket weer heel veel in’. Maar goed, ik zal deze waarschuwingen niet weer afgeven, geniet van de winsten allemaal en pak ze op tijd!
Eens, zeker als iets in een week blijkbaar al x3 is gegaan zou dit niet het moment zijn om in te stappen voor mij.
Precies, ik heb mijn XRP’s de afgelopen dagen verkocht. In veel verschillende etappes gekocht en gemiddeld voor € 0,60. Nu delen verkocht voor 1,80 - 2,10 - 2,40 en vandaag 2,75. Nog steeds veel XRP’s over, maar tevreden met deze winsten die ik nu wel echt binnen heb Zo heb ik het ook gedaan met bijvoorbeeld Bitcoin, Cardano, ALGO en ONDO. Allemaal heel hard gestegen de laatste paar weken.
Ik heb een deel SOL , BTC , STX en BEAM verkocht. Rose ga ik binnenkort ook verkopen, heb een order staan waarvan ik verwacht dat hij op korte termijn komt .
Bij mij is er nog niet veel winst maar ik heb maar 300 max ingezet nu sol sui en bitcoin. Op solana een daling van bijna 30 euro. Zie ook bij RXP een daling
Kan ook prima natuurlijk. Wij hebben een 4 cijfer getal maar onze zoon ook een kleiner bedrag. Hij heeft de laatste 3maand een 50 euro winst bij elkaar gesprokkeld. Wat voor een 15 jarige mooi geld is natuurlijk.
De markt beweegt altijd op en neer, dalingen zijn nodig om nieuwe mensen in te laten stappen. Kan goed zijn dat je volgende week wel weer winst hebt en sol weer wat is bijgetrokken.
Ik had nog een hele oude munt (kadena) van 3 jaar geleden in mijn wallet. Flink verlies op gemaakt. Is vandaag omhoog geschoten
Wat zijn jullie verwachtingen van bitcoin? Wij hebben alleen bitcoin, geen andere munten, en twijfel soms wat ik ermee wil. Ergens verwacht ik nog wel een kleine knaller, tegelijkertijd ben ik bang 'de boot te missen'.
Ik verwacht ook geen enorme winsten meer, omdat SOL, Sui en BTC al veel zijn gestegen de laatste paar weken. Wees voorzichtig als je nog meer wil investeren.
Die heb ik er ook tussen zitten. Heel lang op veel verlies en opeens komt hij dan toch weer tot leven
Als je naar de stijgingen van Bitcoin kijkt deze bullrun is deze natuurlijk enorm. Maar het ligt aan je gemiddelde aankoopprijs. Heb je BTC voor 15.000 gekocht of voor 80.000? Ik heb al stukken verkocht en heb op 98.000 mijn laatste verkooporder staan. Dan ben ik heel tevreden met mijn winsten.
Eens bij elkaar op geteld zit er 25 euro verschil schil met wat ik gekocht hebt en wat ik nu in mijn Wallet heb.