Zkrs maar mijn besluit stond dat ik het niet gedaan heb wilde geen risico lopen meer. Ondo staat idd flink te stijgen heb er maar 9 . Ik heb wel iets anders gekocht Qtum.
Haha, toch weer iets gekocht? Ik heb me deze keer maar bij mijn besluit gehouden en het aan me voorbij laten gaan. Op welke koers heb je Qtum gekocht?
Eigenlijk iets te hoog naar mijn zin maar wilde eerst een stukje herstel zien. Op 2.80 heb ik hem. Ik wilde geen xrp meer bijkopen dus een ander paard gewed. Het was gewoon zonde om toch iets niet mee te pakken na de vrije val.
Ik heb STX op 0.9 en 0.99 (ik verkoop de 0.99 weer als we daar zijn). En ik heb cpool op 0.24 en 0.262 . En verkoop het deel van 0.262 ook snel weer.
En vandaag starten we weer met goed nieuws uit the USA Hopelijk meer en meer stijgers bitcoin is weer in de lift geweest.
Ik koop niets bij Wacht nu gewoon af. Bitcoin geloof ik niet echt meer in dus ga eens goed nadenken wat ik daar mee doen. Mss verkoop ok wel eens de helft en gebruik ik de andere helft voor wat kleine aankopen.
Hoop echt dat die xrp eens over de 3.00 a 3.30 of zo gaat uitschieten ! Maar vrees dat dit nog even duurt , het zal wel heerlijk zijn haha.
Wat grappig, dat is juist de enige waar ik in ‘geloof’ . maar ik zit verder niet in echt crypto, ik doe aan dividend beleggen. Maar de gedachte erachter, qua vrijheid, ja dat vind ik wel mooi.