Dat vind ik zelf het moeilijkst, winst nemen want stel hij komt op de 4.0 dan denk je weer hij heeft ook hoger gestaan . Tenminste zo werkt dat bij mij vaak wel. Het helpt voor mij om op verschillende punten al wat verkoop orders in te stellen dan verkoop ik steeds kleine delen of mijn inleg bijvoorbeeld .
Zkr is dat lastig ik moet zeggen dat ik amper heb gekeken op Bitvavo sinds gisteren middag. Hij is nu lager maar geeft niet komt vanzelf nieuwe ronde of niet.
Ze schrijven ook van alles over xrp eerst was er golden cross signaal die zeer bullisch kon zijn 5 uur geleden schrijven ze een verwachte stijging en nu wordt er een daling van 25 % verwacht. Mijn naam is haas ! Ik weet nu niet meer wat er gaat gebeuren met xrp. Jullie niet , niemand niet haha. Wel balen zie mijn walllet zo omlaag gaan nu dat zullen jullie ook wel hebben.
Nee nog niet interessant om te kopen nog , dan moeten we echt terug na 90k (dollar) zakken ofzo. Ik heb laatst mijn STX verkocht op 0.99 ct die ik had gekocht op die prijs en lager ingekocht dus dat heb ik nu nog om eventueel te investeren als we lager gaan.
Nee, niks meer gekocht en ga ik ook niet doen. De markt is voor mij veel te onzeker en ik blijf nu bij mijn voornemen om eerst meer van mijn inleg eruit te halen (met winst). Ik kan wel blijven kopen, maar alles blijft zakken, dus ik weet ook niet wat dan een goede aankoopprijs is. Ik ga rustig afwachten.
Voor mijzelf heb ik niets meer te investeren wel jammer want de kick is toch wel je winsten evt te pakken zodat je weer wat anders bij kan kopen. Maar daar ben ik niet de enigste in. Het is onzeker allemaal. Ben niet bang alles kwijt te zijn maar wel een langere tijd moet wachten weer erop. Maar ja positief blijven hopen.
XRP staat op 2.21 zouden jullie bij verdere daling nog durven investeren? Ruim onder de 2 of zijn jullie het vertrouwen verloren ook ? Mijn laagste inkoop van XRP is dus rond deze prijs. Verdere daling zal hier meer verlies gevende worden ook
Mijn order voor XRP staat al een maand of 2 op 1.65 , we gaan het zien Ken je de fear and greed index? De markt staat nu op fear. Sommige zeggen dat dat betekent dat je beter kan kopen dan verkopen. Als hij op greed staat is dat andersom en kan je beter niet kopen maar verkopen. https://coinmarketcap.com/charts/fear-and-greed-index/
Ik heb laatst STX voor 0.9 gekocht, ik heb nu de rest van wat ik nog had op Bitvavo ingezet en op 0.87 gekocht. Dan verkoop ik die van 0.9 weer als we daar komen . Zo probeer ik mijn gak verder omlaag te brengen. Risico is natuurlijk dat hij vervolgens niet meer stijgt tot die 0.9 haha
En dan denk ik leuk het stijgt weer wat en na een uurtje klapt het zo weer naar beneden. In een paar minuten wat een uur heeft geduurd om omhoog te gaan.
Ik durf zeker nog wel te investeren, maar ik doe het niet. Eerst maar eens wat winst eruit halen en dat komt vanzelf weer. Daarna komt er ook vanzelf weer een volgende dip om bij te kopen.