Laten we hopen dat het doorzet! En dan op tijd wat winsten nemen, dat doe ik tegenwoordig met mijn aandelen ook en sindsdien een leuke winst binnen geharkt. Vandaag ook wat DigWifHat verkocht met 20% winst. Dat halen we niet op de spaarrekening
Ik heb mijn verkooporders naar beneden bijgesteld. Na alle stijgingen met daaropvolgende dalingen heb ik liever een lagere winst dan helemaal geen winst. Ik vertrouw het allemaal niet meer zo met alle rare modes van Trump, maar ook hoe het er voor de rest in de wereld voor staat.
Ik niet maar dat komt ook omdat ik sowieso niet met verlies wil verkopen. The "others" chart ziet er goed uit. Alle crypto tov btc. Als die stijgt betekent dat andere munten meer stijgen in waarde tov bitcoin.
Ik ga ook niks met verlies verkopen hoor! Heb dat ook nog nooit gedaan. Ik heb wel vaak bijgekocht om mijn GAK te verlagen en ga dan ook uit van mijn verlaagde GAK. Mocht het trouwens hard gaan dan kan ik altijd nog weer wat naar boven bijstellen, maar ik had sommige verkooporders wel heel hoog gezet, zoals bijvoorbeeld XRP en ADA…. Nu alles weer bij langs gelopen en sommige wat lager gezet. Wel altijd in treden en delen.