vraagje: Hoeveel levels heeft dat csi spel? Ik heb er hier ook eentje liggen( maar die is al een jaar of drie oud) En dacht nouja kan nu toch niet naar de intertoys ik ga die eens even instaleren. Hier zitten vijf onderzoek zaken op. Hoeveel zitten er op die van jullie?
weet ik niet, elke keer als je een onderzoek oplost kom je weer op een nieuwe level (met de xbox) maarre ben toevallig ook momenteel in een boek van csi bezig (hard bewijs csi newyork ook leuk!!)
Ik heb hier dus het allereerste deel van csi. Vond het erg leuk, maar bij level drie doet hij het niet meer. Dan loopt hij helemaal vast. Pfff erg vervelend, wil hem wel verder spelen, maar het wil echt niet. en ruilen is geen optie meer hij is te oud. Nou dan ga ik ook maar eens kijken van de week bij de intertoys naar een ander spel.
jolanda, waar speel jij m op dan? hebben jullie geen play-it's in de buurt, daar kun je namelijk ook tweede hands spellen kopen, dat is echt super, sommige spellen kosten wel 50 euro nieuw en dan heb je m voor 15 of 20 meestal als ie een keer is uitgespeeld, speel je m nooit weer en dan kun je m zo weer terug brengen en krijg je weer korting op een ander spel dat je koopt (bijvoorbeeld 3 voor de prijs van 2 en dat scheelt dan echt) succes! groetjes sim
ik speel hem op de pc. verder heb ik nog een ps2 volgens mij heb je niet zo'n winkel hier zitten wel makkelijk zeg!!!
als je hier dicht bij in de buurt woont, zijn dit de adressen: http://www.gameshopplayit.nl/main.php?p=contact ze doen ook geloof ik 2e hands voor de ps2 groetjes sim
dank je wel helaas niet zo heel dichtbij mij. emmen is een uur rijden ruim, hoogeveen ruim een half uur, als het niet langer is. jammer hoor, moet zeggen dat ik er nog nooit eerder van gehoord heb, zouden ze meer moeten hebben zeg!
misschien als je een keer in de buurt bent om te winkelen, kun je altijd je spellen meenemen en misschien inruilen voor een paar anderen. is die ps2 mooi trouwens??qua beeld, verschilt dat veel met de xbox? groetjes sim
ik zit nu in level 4! maar er moet ergens een schoen afdruk op het strand zijn, maar ik kan het niet vinden! balen!!!
momenteel ben ik met de laatste bezig! het gaat goed, en tot nu toe heb ik de walktrough niet meer nodig gehad!
ik heb dat spel ook gekocht echt heel erg verslavend!!! ik had 'm bij bartsmit want bij de intertoys was ie helemaal op...ik heb 'm voor 7 euro...2 euro meer maar dat is het wel waard!