9 maandenboek

Discussion in 'De lounge' started by Wilma, May 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Wie houd er hier ook een 9 maanden boek bij? (een boek waarin je alles over je zwangerschap in schrijft voor later)
    En als je dat doet, wanneer ben je ermee begonnen. Dus hoever was je al voor je begon? Of maakt dat niets uit denken jullie?

2. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Ja ik hou dat ook bij, alleen maak ik de 9 maanden nooit vol.

Miel

3. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Jan 30, 2006
    476
    0
    0
    Administrator / Accounting
    Emmer-compascuum
    Nou... de bedoeling was er zodra we erachterkwamen dat ik zwanger was. Maar helaas... in de "misselijkheidsperiode" wat kort daarop volgde heb ik't maar gelaten voor wat het was.

4. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Ja ik hield het bij echt vanaf dag 1 dat ik testte tot de dag dat ik moest bevallen :D

5. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Ik ben er 2 weken gelden net mee begonnen, maar wel met terugwerkende kracht. Ik weet natuurlijk niet meer precies hoe ik me elke dag voelde enzo, maar ik heb wel de grote lijnen opgeschreven.

De hoofdstukken: wat vooraf ging, teleurstelling als ik ongesteld werd, het gevoel toen het raak was, het vertellen aan iedereen, eerste keer verloskundige en echo heb ik nu af. Ik loop nog een heel eind achter, want de echo was met 11 weken en ik zit nu al op 32, maar ik heb me voorgenomen om het echt af te maken.

Nu is het nog allemaal op de computer getypt, maar ik wil het in een boekje maken (weet nog niet hoe) en in dat boekje mogen de mensen die op kraamvisite komen dan ook een stukje schrijven.

Das mijn plan. Ben benieuwd wat jullie er voor moois van (willen) maken. Ik sta altijd open voor leuke ideeen.

Groetjes Nala

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik heb ook een 9 maanden boek
    maar heb helaas een curretage gehad 24 feb
    dus gebruik hem nu als dagboek
    liefs chantal

7. Niet meer actief

Ik heb hem ook..super leuk om bij te houden..kreeg hem alleen met kerst van mn ouders..dus de eerste drie maanden heb ik met terugwerkende kracht geschreven..maar ja viel weinig te melden..hing alleen maar boven de pot :)
    Lees hem nu af en toe al terug..is leuk om te zien wat je allemaal meegemaakt hebt en wat er gebeurd is..
    Bij een evt. tweede wil ik er wat eerder mee beginnen..

8. Ik vind het wel knap van jullie dat jullie dat zo bijhouden, mij lukt het een paar weken en dan vergeet ik het gewoon. Ik voel me ook heel goed al vanaf het begin alleen een beetje last van maagzuur, dus ik heb zo weinig te schrijven vind ik zelf.

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Voordat ik kon testen vertelde ik n vriendin dat ik zwanger was (was er zo zeker van). Toen ik getest had, kwam zij aan met n 9mndn boek. Suoer leuk! Ik heb alles erin gezet. Met terugwerkende kracht ook (die paar weekjes). Op tijden dat ik niet echt iets te melden had, schreef ik over dingen in het nieuws, zodat ook de tijdsgeest n beetje beschreven staat. Is miss leuk om later terug te lezen.

10. stamper

stamper Bekend lid

Apr 12, 2005
    739
    0
    0
    Female
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

Ik had ook een 9 maanden dagboek en vanaf dat ik wist dat ik zwanger was heb ik hem bij gehouden .
    dat heb ik bij mijn dochter gedaan en ook bij mijn zoontje .

groetjes yvonne

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben er vorige keer aan begonnen, maar door de miskraam die ik toen kreeg, ben ik er niet ver in gekomen. Ik heb daarom besloten om het deze keer maar niet te doen, omdat ik dan steeds terugdenk aan die miskraam.

12. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik ben er gisteren mee begonnen, en (probeer) het tot 9 maand bij te houden!!

13. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    Ik heb er ook eentje en ben er in begonnen toen ik zes weken zwanger was. Eerst met terugwerkende kracht, nu schrijf ik elk weekend een klein stukje over gebeurtenissen en gevoelens in de week daarvoor.
    Erg leuk! Ik ga het zeker volhouden tot het einde!

Groetjes Suusje

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb het ook bij gehouden, vanaf dat ik wist tot de bevalling :D

15. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb ook een 9maanden dagboek, namelijk Negen maanden zwanger dagboek van A. Christine Harris. Hier kun je per dag lezen wat er met de kleine gebeurd en om de paar dagen kun je wat schrijven, maar hoeft niet. Zo ben je dus niet verplicht iedere dag iets op te schrijven en je weet wat er met de kleine gebeurd.

16. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb vandaag ook een 9 maanden boek gekocht (en n eerste knuffelkonijntje, zon lekker ultra zacht):D
    Had met de vorige zwangerschappen het ook wel bij gehouden maar geen echt boek gekocht. Gewoon een schrift met harde kaft en wat sticker velletjes :p
    Dit keer ben ik er zo uit met wat wanneer en hoe allemaal dat ik t ook leuk vind om wat extra's te lezen te hebben en had een mooi 9 maanden boek gezien. Dus heb ik die maar gekocht.

En Nala, misschien moet je eens in een hobby winkel kijken waar ze spulletjes voor het scrappen hebben. Daar hebben ze heel mooi papier (en versierseltjes) daarop kan je ook je verhaaltjes uitprinten. Je kan bvb ook op een rustig velletje papier je verhaaltjes uitprinten dat op een drukker papiertje als achtergrondje plakken(kan erg leuke dingen er mee maken)
    Is misschien een leuk ideetje :)

17. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik heb vandaag het boek:
    9 maanden moeder worden set besteld bij bol.com.

Ik ben benieuwd!!

18. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

dat wil ik ook gaan doen voor later
    dat vind ik wel leuk.

heel veel liefs samantha