Vond de eerste aflevering van dit seizoen wat rustig maar ja we kunnen natuurlijk niet seizoen 3 inknallen!!! Vind het wel gaaf dat Carice van Houten in de serie meespeeld
Ja, ik heb vorige week seizoen 1 en 2 maar weer ff gekeken zodat ik wist waar het over ging. Heb nu de boeken ook op de laptop staan
hey meiden hier ook een game of thrones kijker en we hebben hbo dus ik kijk de nieuwe nu steeds op maandag mag ik meekleppen?
Net de eerste aflevering van seizoen 3 gezien. Heerlijk weer!! Moest alleen wel weer even denken hoe alles in seizoen 1 verlopen was hoor. Ik ga is kijken of ik de boeken ergens kan scoren!
Oké ik weet dat er methodes zijn om de nieuwste afleveringen zijn, mag het niet benoemen d- woord of je een hbo Abbo nemen, en misschien is de vraag al heel veel gesteld maar komt de serie ook nog gewoon terug oo RTL ?? Wij houden er van ouderwets een serie oo tv te kijken en wachten vol ongeduld of deze nog vervolgt gaat worden... Edit hoop dat t nu goedgekeurd word
Jaaaaaaaaaa e-i-n-d-e-l-i-j-k pfff wat heb ik hier lang op zittenw achten, op seizoen 3. Alleen moet nog wel erf wachten totdat ik hem kan zien, want heb hbo
jep 3 verschillende moeders, waarvan 2 nu nog steeds, ben nu wel opgehouden met tellen hoeveel totaal morgen gaan er weer 20 x 240 ml en 25 x 120 ml in 4,5 week hoezo overschot
Jammer he? Maar zal wel een enorme en dure klus zijn om te maken. Fidel ook even een schouderklop! Wow wat goed van je!
Het schijnt dat de makers zo'n 6 miljoen (!) per aflevering hebben! Holy Flaming Warships! How Expensive Is Game of Thrones, Anyway? | E! Online Liefs,
6 miljoen per aflevering WOW!!! Hebben jullie Aflevering 2 algezien? Hier gisteravond. Het is duidelijk dat ze alle personages eerst even terug laten komen want er gebeurt nog weinig spannend vind ik
Ik ga vanavond gezellig met VL kijken! Die vind het ook wel leuk, stapte vorig seizoen bij, en is blijven plakken! Liefs,