He bah dat is niet wat je wilt horen. Mijn vader heeft ook longkanker gehad en die hebben ze 1/3e van de long weggehaald. Het zat bij hem dan wel gunstig onderaan de long. Ik hoop dat ze dat bij je moeder ook kunnen doen! Mijn vader werkt en doet alles nog. Alleen wat sneller buiten adem. Sterkte!
He bah! Maar probeer idd. positief te blijven. Hopelijk zijn jullie er op tijd bij. En natuurlijk mag je best boos, verdrietig etc. zijn. Maar ze gaan opereren dus er zijn nog kansen. Gelukkig!
Bij mijn schoonmoeder is bijna 2 jaar geleden ook een plekje ontdekt op haar longen. Kanker, niet te opereren. Ze zijn haar wel gaan bestralen en de plek is kleiner geworden. Tot op heden loopt ze nog fris en fruitig rond en werkt ze nog steeds wat uurtjes en doet eigenlijk alles wat ze voorheen altijd deed. Ze is wel enorm op voeding en beweging gaan letten. Gezonder dan dat zij leeft kan haast niet zeg maar. Soms vergeet je wel eens dat ze serieus ziek is. Maar ik wil hiermee aangeven dat ook een minder goede uitslag niet meteen het einde van de wereld hoeft te betekenen. Ze kunnen zo veel tegenwoordig. Heel veel sterkte met alles wat komen gaat.
Vandaag is het zover, om half 8 is ze naar de ok gebracht. Ze gaan een vats doen met vriescoupe. Dus nog even spannend, het zou ongeveer 5 uur duren voordat we iets horen.
Dank je wel, we zijn gebeld. De operatie is goed gegaan. Ze hebben 1 longkwab verwijderd en de lymphklieren. Ze weten nog steeds niet of het kwaadaardig is maar dat horen we binnen 1 week.