Veel harde buiken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by saabenjelle, Dec 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

Dec 27, 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Hallo,

Een vraagje over de harde buiken:
    Ben zwanger van mijn derde kindje en heb sinds week 16 veel last van harde buiken bij de kleinste inspanningen.
    Naar school fietsen, stofzuigen, de wasmand optillen en op het werk.
    Sinds vorige week heb ik me ziek gemeld omdat ik de ene na de andere harde buik kreeg op het werk. (Werk in een bakkerij en sta meestal in mijn eentje)
    Op advise van de verloskundige doe ik het rustig aan. Maar ik heb niet echt het idee dat het minder wordt, ook al doe ik rustig. In hoeverre je het rustig kan noemen, kids moeten toch naar school en schone kleren aan ed. Nu vraag ik mij af: gaan die harde buiken nog over of is er een kans dat ik er de gehele zwangerschap last van blijf houden?
    Bedankt alvast.
    Sabrina

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

je kan er wel wel meer last van houden omdat het je derde is. Maar omdat ze niet weg gaan zou ik toch de vk bellen. Een keer voelen van binnen om te kijken of ze ook echt voor ontsluiting zorgen lijkt me geen slecht idee! Sommige vrouwen kunnen dit de hele zwangerschap hebben inderdaad, zonder dat er iets aan de hand is.

groeten Evelien

Groeten Evelien

Share This Page