Ik ben nu 5 weken zwanger. De eerste test 1 dag voor mijn NOD (dag 26 van de cyclus) was meteen vet positief! Daarna had ik nog clearblue gedaan en die gaf meteen 2-3 weken al aan. Helemaal blij. Nu afgelopen week heb ik nog 2 testjes gedaan die ook gewoon positief waren alleen iets lichter. Ook heb ik het idee dat ik iets minder misselijk ben en minder buikkrampen heb. Is dit wel een goed teken? Heb verder geen echte klachten. Ik heb hiervoor namelijk 2 miskramen gehad. Eentje met 5/6 weken met bloedverlies en 8 weken met een leeg vruchtzakje. Bij de laatste miskraam had ik geen bloedverlies en had ook helemaal geen voorgevoel dat ik een miskraam ging krijgen. Mijn hcg bleef ook licht stijgen. Ben uiteindelijk voor die miskraam ook gecurreteerd omdat het niet zelf op gang kwam. Er waren geen duidelijke redenen gevonden waarom ik de miskramen had gehad. Nu ben ik dus weer bang voor een miskraam net als de laatste. Dat me lichaam me weer voor de gek houdt en dat ik op 16-12 weer een leeg vruchtzakje ga zien op de echo. Ik ben erg onzeker en zou liever super misselijk zijn dan helemaal geen klachten
Hoi, Dit is lastig te zeggen. In principe is de test positief en kan je van hetgoede uit gaan. niet iedere test is even donker. HCG blijft in je bloed ookal zou het niet goed zitten. Het heeft geen zin om iedere keer te testen. Ik snap dat het mega spannend voor je is, maar hier maak je jezelf misschien nog ongeruster mee. Je hebt echt de echo nodig voor zekerheid. Groeten Evelien