Zwanger in 2013!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tallie26, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om de kletspraatjes op het forum voort te zetten, zonder de (nog) niet zwangeren meiden te storen met ons 'gezeur' over misselijkheid, obstipatie en moe heid ;)

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hoi tallie,
    Ik meld me aan hoor :D:D
    en ABBO

3. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013
    - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013
    - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013
    - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013
    - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - SuusD: 3 april - Intake verloskundige
    - Littlewonder23: 4 april - Controle verloskundige & Termijn echo
    - Nmv: 16 april - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 24 april - Controle verloskundige
    - Lilly156: 26 april - Termijn echo
    - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling
    - Nmv: 14 mei - 20 weken echo

Bijgevoegde bestanden:

4. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik ben duidelijk niet zo handig als prinsessa :)

5. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    En om maar te beginnen :)
    Heb gister mn eerste misselijkheids en moe heids aanval gehad pfff
    Lag om 21.45u al op bed!

Verder last van mn darmen, zijn opgezet en vooral nog heeeeeel onwerkelijk :)

Ga zo de verloskundige bellen voor n afspraak!
    Hoop dat ik snel terecht kan... spannend!

Fijne dag meiden

X

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoi dames! Leuk dat jullie een apart clubje willen!

Jullie weten wel dat dit geen echt besloten forum is? Iedereen kan meelezen als ze willen... ;)

7. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hoi allemaal,

Mag ik er ook bij? =) Het is nog niet besloten zie ik? Of doen we alsof? :p

Groetjes

8. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    ik ben er ook!
    Maar hij is idd voor iedereen te lezen, maakt me niet uit hoor maar vroeg me af hoe het zou werken hoe ik me aan kon melden enzo maar dat bleek dus niet nodig ;)

Voel me net zo als jou tallie, beetje moe en eergisteren ook mijn eerste vlaag misselijkheid gehad... Maar vooral nog heel onwerkelijk omdat ik me ook verder ook niet echt anders voel. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me heel anders, toen moest ik er echt heel erg aan wennen en was het psychisch heel anders weet niet wat dat toen was, was er heel blij mee maar voelde me anders nu voel ik me eigenlijk heel goed, op de bekende kwaaltjes na.
    Ik heb gisteren gebeld en we hebben dezelfde verloskundige als bij mijn eerste zwangerschap en die doen bij de eerste intake al een echo, dus al met 8 week en 3 dagen... ben zo benieuwd!

9. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het niet echt besloten is maar wil met ons
    Eigen cluppie aan de klets.
    De titel besloten is duidelijk toch?

Heb de afspraak gemaakt!! Vrijdag 26 april
    Om half 3 intake plus echo!

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Zijn jullie in de middag ook zo moe om 15:30 moet ik altijd even slapen...

11. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Oh mooi zo! Bijna tegelijk met mij. dan ben je bijna zeven weken toch? Heb je ook gezegt hoe lang je zwanger bent? ;)

Je hebt gelijk hoor met je besloten forum, kijken of het idd duidelijk is voor anderen...

12. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    en al 1 pagina gevuld... :D;)

13. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Wat zijn de pagina's kort, of ben ik nou gek?

Ik zou graag even willen slapen maar er huppelt hier een meisje rond.. gaat dus niet.

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik meld mij ook!

Tallie ik ook 26 april. Mag om 16:15....
    Net lekker Mac gegeten... Krijg er bijna niets fatsoenlijks in.. bleh!

Hier ook erg moe hoor en vooral misselijk!
    Nu lekker filmpje kijken. Fijne avond!!

15. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Ik ben een beetje leeg..

Vanmorgen hier in huis van alles gedaan, paarden enzo nog. Toen met kiddo naar de lammetjes via de peuter, zijn ze mooi lammetjes melk gaan geven en hertjes voeren. toen heeft ze nog een uurtje op de speelzaal gespeeld, ik snel boodschappen gedaan..
    Thuis éven gezeten toen boodschappen opruimen en vast dingen uit de vriezer enzo voor 't eten, allemaal dingen, kost zoveel tijd.. bah.
    Toen paarden weer gedaan, schoonmaken e.d. en kost veel tijd met zo'n kleintje erbij.
    Eten gemaakt toen vriendlief thuis was en alles weer opgeruimd.. vaatwasser draait weer, nog wat was opgevouwen.. Kiddo op bed.. nou, veeg me maar op.
    Vriendje mag de paarden binnen zetten. Die is nog even bezig buiten. Hij moet van mij opruimen.. allemaal hout gezaagd en héle terras ligt zaagsel op.. Kleine kan niet eens normaal spelen daar.
    Heb je een netjes terras, had het serieus vorige week helemaal mooi aangeveegd en spullen van Chantal geschobt, maakt hij er een bende van.. :x Beetje boos dus.
    En nu ga ik bankhangen..
    Hééééél fijn dat ik de kleine meid morgen naar mijn ouders kan brengen, had net even gebeld, kan ik éven wat dingen voor mezelf doen. We hebben een nieuw paard erbij.. heb er nog niks mee gedaan..

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Meid fijn dat je vandaag beetje rust kan pakken!

@hier ik heb zware pech sinds ik zwanger ben komen er zo veel kwaaltjes opzetten word er echt niet goed van heb nu last van aambeien en droge huid en heb waarschijnlijk vaginale infectie of schimmel (pijn bij plassen gigantische jeuk daar enz.) Voel me er echt verdrietig over....
    Ben benieuwd wat me nog meer te wachten staat....

17. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Och suus! Dat is wel heel vervelend. Je weet dat er gaandeweg wat vervelende kwalen op je pad kunnen komen, maar om het allemaal direct in het begin te hebben is wel heel vervelend!
    Ik hoop dat je snel weer wat beter voelt!

Ano, dat klinkt als een hele drukke dag. Het moet allemaal maar doorgaan. Zorg wel dat je wat rust pakt waar het kan hoor!!

@tallie&ikke: al beetje gewend aan feit dat je zwanger bent? Hoe voel jij je? Al last van kwaaltjes??

Hier vandaag precies 7 weken!

18. Hi, ik kom me ook even melden :D

Ik ben vandaag 9w en 4d zwanger. Ik heb dagen dat ik me zo goed voel dat het lijkt of ik geen zwangerschapskwaaltjes heb, maar ik heb ook dagen dat ik me echt rot voel. Buikpijn en rugpijn dan vooral.

Soms heb ik het gevoel dat ik de geweldigste man ter wereld heb, soms vind ik het de grootste *** ter wereld en vind ik dat ie niet lief genoeg is :) Dus: ook behoorlijke last van moodswings :p

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Nou meiden, ik dacht dat ik de meeste misselijkheid enzo al achter me had gelaten, maar gisteren en vanmorgen toch weer met die wc geknuffeld! Wat baal ik daarvan zeg! Was het nog niet genoeg geweest? Ben inmiddels al over de 14 weken heen! Maar gelukkig is het wel allemaal wat minder. Ook heb ik veel minder last van vermoeidheid, merk wel dat ik wat vaker een stoel opzoek om even rustig te gaan zitten...
    Zou het bij mij dan niet de 'magische' grens van 12 weken zijn maar die van 16 weken? Ik hoop zoooooo dat er een einde aan komt!

Zo, dat is er ook weer even uit! Had ik even nodig... :D

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meiden om te horen dat sommige echt vervelende klachten hebben....
    Ik eet nu om de 2/3 uur iets en dan heb ik nergens last van.
    Wwl moe maar dat was ik altijd al. Misschien let ik er nu beter op.

Voel nu steeds beweging in mijn onderbuik en ben wel een beetje angstig.
    Kan niet wachten tot de 26e! Dan ben ik 7 weken:)
    Als het hartje klopt, gaan we het iedereen vertellen.
    Op een leuke manier, jullie krijgen de foto ook :)

Zo naar de dokter voor uitleg etc en dan relaxen voor ik vanavond weer aan t werk ga!

Fijne dag allemall

X

Deel Deze Pagina