hallo, ik heb 13 maart een miskraam gehad toen ik 7 weken zwanger was ,nu is mijn vraag ik hoor dat de kans op weer een zwangerschap nu iets groter is omdat je na een miskraam vatbaarder bent,klopt dat? heeft u voor mij nog tips, aangezien mijn cyclus nu een beetje in de war is,ik bloed al haast niet meer,maar wanner kan ik mijn vruchtsbaar moment verwachten?ik had een normaal cyclus van 28 dagen,soms was ik 1 a 2 dagen overtijd. het klussen moeten we het nu iedere dag gaan doen om de kans te vergroten of gaat de kwaliteit van het zaad achteruit? wat raad u ons aan met het klussen en wannner ongeveer ? ik hoop van u te horen [-o< en bedankt gr rosanna
Hoi rosanna, Of je rvruchtbaarder bent na een miskraam of bevalling is niet bewezen. Ik geloof er ook niet zo in. HEt is belangrijk om een dag voor op de dag en een dag na je eisprong gemeenschap te hebben. Je eisprong is ongeveer 14 dagen voor je menstruatie. Eventueel kan je een ovulatietest aanschaffen.je kan ook gaan temperaturen (lees elders op de site) Heel veel succes! Imke