Hoi meiden, Ik ben nu bijna 39w zwanger en sinds gisteren tref ik zo af en toe in mn slipje een klein klodderige slijmpropje aan.. Heb sinds vandaag ook wel veel last van harde buiken/krampen onderin. Is dit een deeltje van een slijmprop oid of wat kan dit zijn? Alvast bedankt! MG
Zou goed kunnen! Zitten er ook bloedsliertjes in het slijm? (hoeft niet per se bij slijmprop trouwens). Spannend hoor! Ben benieuwd of dit het teken is dat het op korte termijn door gaat zetten
Nee geen bloedsliertjes..t lijkt net op een snottebelletje zeg maar haha(om het zo maar even goed uit te leggen)
Ik had er ook geen adertjes in ofzo. Het leek heel erg op een soort snot inderdaad, ik verloor het ook in stukjes. Zoals jij het beschrijft doet mij dus denken aan de slijmprop.
Misschien is het je slijmprop. Hopelijk zet het allemaal door. Ik had gister heel erg veel last van dat slierterige slijm. Vier keer ofzo. Maar helaas nog steeds niks aan de gang.
ja een beetje wittig/doorzichtig snotje..maar jij verloor het ook in stukjes?of kwam toen op 'een dag'ineens een grote slijmprop aanzetten haha?
Neeh geen grote slijmprop gehad in zijn geheel. Het kwam echt in stukjes over een paar dagen verdeelt en 2 weken later ben ik bevallen. Toch een beetje een teken dat alles langzaam op gang komt he.
Slijmprop kan je in principe weken voor je bevalling verliezen, dus helaas is het wat dat betreft geen teken dat je binnen zoveel ur zal bevallen. Maar er is iig wel IETS bezig!
Ik heb 'm 3 weken geleden in 2 stukken verloren. Ben toen ook op controle geweest om te kijken of er 'actie' was, maar dat gelukkig niet. Volgens de vk groeit ie dan ook gewoon weer aan.
Ik had dit bij de tweede ook....iedere keer verloor ik gekke slijmpjes hahahaha...was echt wel mijn slijmprop want wat moet het anders zijn hahahaah heb nog nooit zoiets verloren. Maar het hoeft idd niks te betekenen hoor. Moet zeggen dat het bij de oudste 2 dagen voor de bevalling was dat ik in een keer de slijmprop verloor en de oudste 2 weken lang voordat er iets begon.
Ik verlies deze zwangerschap eigenlijk altijd slijm. soms ook best veel Dus ik heb geen idee of dit een slijmprop is. Maar als je zoiets echt opmerkt, en het normaal moet hebt, denk ik ook dat het je slijmprop is. Toen ik met mijn eerste zwangerschap gestript was ben ik de dag erna mijn slijmprop verloren, veel slijm met bloed. Hopelijk komt je bevalling snel op gang!
huh..even ontopic...heb bij mijn onderwerp alleen: "vraagje"aangemaakt... Nu staat er zomaar ineens vraagje over bloedverlies en klachten 39 weken zwangerschap... wat gebeurd hier?
Een topictitel als "vraagje" is door de moderators aangepast, erg irritant namelijk als je moet gaan lezen waar de vraag over gaat.
haha maar dan moet het nog geen vraagje bloedverlies zijn, want dat is er niet maar krijg ineens nieuwe info, ik ben blijkbaar echt heel dom, dacht altijd dat de slijmprop bloedering was, maar je kan dus gewoon een witte prop verliezen?! Bij beide niet gehad dus, das duidelijk ts; hopen voor je dat je een begin is mooi termijn!