Hallo,Dames Heb gisteren mijn 30 weken echo gehad helemaal leuk natuurlijk Ons meisje ligt goed op schema zeggen ze en heeft wel wat lange beentjes hihi schattig Ze was nu 1557 ,weet niet of dit zwaar is of niet maar ben erg tevreden. Nou vroeg ik me af hoe zwaar jullie kindje was met deze echö? LIefs
Ik moet wel lachen om die 57 gram die ze zo precies kunnen noemen. Mijn baby werd op 2100 gram (bij 36 weken) geschat in mijn buik maar , 3 dagen later bij de geboorte woog hij maar liefst toch nog 2700 gram. Ze kunnen er dus flink naast zitten. Wat een kindje moet wegen bij 30 weken weet ik zo niet precies. Succes verder met de zwangerschap...
Ja heel precies zij ze hihi vond ik ook wel grappig en idd zo kunnen er naast zitten dat weet ik want mijn zoon werd op 9/10 pond geschat maas was net over de 8 duss maar was gewoon even benieuwd en dedankt he liefs
Mijn dochter werd met 37 weken op de groeiecho geschat op een geboorte gewicht van 2750 gram. 5 dagen later werd ze geboren en woog 2240 gram!! Flink verschil dus