Ik had gisteren de keus of ik thuis ging slapen of in het ziekenhuis. Maar dus wel de eis dat ik vandaag dus terug kwam. Verder was de ctg iets beter maar ze dipte om sommige momenten wel nog wat. Maar ik had vooral veel harde buiken/weeën. Pieken van de 50, in 10 minuten tijd zo'n 5 keer behoorlijk lange harde buiken/weeën. Ze hebben toen weer alles gecontroleerd van binnen enz. Dat was niet erger geworden dan het al was. 3 cm ontsluiting en verkorte bmm. Daarna hebben ze weer overlegd en kon ik weer naar huis. Ik ben het er eigenlijk niet mee eens dat ik weer naar huis kon. Ik had dit ook met de zwangerschappen van de meiden en toen moest ik blijven. Dus ik snap het niet zo goed. Misschien zijn de protocollen veranderd ofzo. Ze zeiden ook nog dat ik meer rust moet nemen. Tja makkelijk gezegd als alleenstaande met drie kinderen. Ik zit midden in de scheiding. Vandaag weer naar de adviseur geweest. En de zorgen en extra afspraken voor mijn oudste. Zit op het speciaal basisonderwijs en heeft speltherapie en logopedie. Ik pak al zo veel mogelijk rust waar ik kan. Pffff ik zit er even doorheen..
je krijgt momenteel wel heel veel op je bordje.. kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat je kindje voorlopig nog even lekker blijft zitten. en wees ook niet bang om om hulp te vragen als je dat kan krijgen!!
Wat heftig meid. Heb je geen familie die bij kan springen. Of eventueel je ex man? Heel veel sterkte en ik hoop dat de kleine nog wel even een paar weekjes blijft zitten.
Jeetje, wat een zorgen allemaal. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat ze jullie goed in de gaten houden. Extra hulp, zodat jij wat meer rust kunt nemen, zou ook heel erg welkom zijn. Sterkte met alles!
Sjonge wat heftig joh! Ook nog eens in deze toestand voor 3 kinderen moeten zorgen ennook nog eens een scheiding moeten regelen... Jeetje krijg je wel hulp joh? Sterkte hoor
Wat een lieve berichtjes, dank jullie wel! Het is inderdaad flink pittig alleen met drie kids en zwanger. Ik zou het niemand aanraden zeg maar. En ja hopelijk blijft ze voorlopig nog binnen. Ik leef van dag tot dag en iedere dag is mooi meegenomen. En verder ben ik aan het schrappen in mn agenda, hulp aan het vragen. Maar dat vind ik heel lastig. En mn ouders wonen in Frankrijk. De rest van mn familie vanaf Utrecht en verder. Heb niet echt veel kennissen en vrienden. Ik ben wel vriendschappen aan het opbouwen en uitbreiden maar dat vind ik nog lastig en is niet zomaar. Over een week controle van de kleine. Ik ben benieuwd.
Fijn dat het iets beter gaat. Pas volgende week weer controle? Is dat niet lang? Hopelijk blijft ze nog even binnen zitten
Wat een idioot beleid! Je moet dus een week wachten,terwijl je weinig tot geen leven voelt,en het ctg weliswaar iets beter was,maar nog steeds met dips... Kan het bijna niet geloven...
Ik snap er ook niks van.. Ze zeiden, er is niks veranderd dus de weeën doen nog niks. Ik had al 3 cm ontsluiting en verkorte bmm. En dat is hetzelfde gebleven tot gisteren dus. En na de dip herstelde ze weer met haar hartslag. Als ik het niet vertrouw bel ik ze meteen weer hoor. En ik ga dit zeker bespreken met de gyn volgende week. De gyn die gisteren dienst had is niet zo meelevend zeg maar. Zo'n ouwe rot in het vak zeg maar.
Oh ja ik voel haar vandaag wel wat. Maar niet zoals eerst. Tot een week geleden ongeveer vond ik haar juist heel druk en was ik blij als ze even stil was haha. Maar dit is te rustig.. En heb nog steeds flink veel harde buiken/weeën.
Ongelofelijk hoe er met jou en je baby wordt omgegaan... Sorry dat ik t zeg... Ik ben blij dat ze mij toen gehouden hebben, was ik de volgende ochtend gekomen, was ons zoontje er niet meer geweest...
Dit was de ctg gisteren. De kleine deed het op dit stukje wel goed. Andere stukken dipte ze af en toe. Maar herstelde ze we weer. Ik lig nu weer sinds 18.30 ongeveer met aardig pijnlijke weeën/harde buiken op de bank.. Heb al een kruik en ga zo douchen.
Nou jaaa zeg van de zotten dat ze jou naar huis sturen! Dit kan echt niet! Ik hoop dat t vannacht rustig geworden is! Enne ik zou eerlijk gezegt een ander ziekenhuis bellen... Dit is echt slecht!
Helaas is het andere ziekenhuis re ver weg.. En ik heb ook geen auto dus met de trein en bus is echt te ver.. Vooral als ik straks ga bevallen..