Hello! Ik heb 10-10 mijn laatste menstruatie gehad en 28-11 een knallende jumbo test en een positieve clearblue van 1-2 weken met ochtendurine. 02-12 2-3 weken op de CB test. Ik heb een erg onregelmatige cyclus sinds het stoppen met de pil. Verschillende keren tussen de 20 en de 50 met een uitschieter naar 82. Geen pijl op te trekken dus. Nu waren we donderdag voor een echo en zagen we alleen een vruchtzakje.. De vk vertelde dat dit paste bij 5+ weken. Opzich niet gek gezien de onregelmatige cyclussen, maar toch vind ik het een minder fijn gevoel. Ik zal hieronder plaatsen wat ik de afgelopen tijd heb waargenomen bij mijzelf. Kunnen jullie is meekijken? 10-10 laatste menstruatie, 22-11 eerste negatieve test van de action. Ik begon een paar dagen hierna iets te vloeien (bruin) en ik had lichte krampjes innesteling misschien? 28-11 dus mijn eerste positieve test in handen waarop cb 1-2 weken aangaf. 02-12 2-3 weken op de cb en 11-12 nogsteeds 2-3 weken.
Het is nog vroeg. Een echo in dit stadium van de zwangerschap is soms nog erg onduidelijk. Millimeter werk en van veel factoren afhankelijk wat je ziet. Het kan prima dat het gewoon goed zit. Cb wekenindicator zegt niet veel. Wanneer mag je terugkomen?
Bedankt voor je reactie. 24-12... Nog even geduld!!! Ik moet zeggen dat ik voor de echo echt het gevoel had dat er iets niet klopte en nu na de echo voel ik me veel zekerder en meer zwanger. Hopelijk was mijn gevoel goed en klopt het nu ik teruggezet ben!