Ik ben in het ziekenhuis bevallen, en daar hebben ze de weeen geregistreerd op papier, tijdens de weeen dacht ik nog wel, ik moet straks vragen of ik dat mee mag hebben, leuk voor in het plakboek. Maar ja, heb ik dus helemaal vergeten! Nu heb ik net naar het ziekenhuis gebeld om te vragen of ik dat kon krijgen, en daar bellen ze me nog over terug. Wie heeft het wel meegekregen??? vroeg ik me af.
ik heb een ctg gehad omdat de kleine niet goed bewoog en heb de ctg mee gekregen. Maar hier waren geen weeen op te zien dus weet neit of dat verschil maakt.
Ik heb wel een paar stukjes... ik ging om de dag de laatste 2 weken (met 40+2 bevallen)... ik kreeg dan gewoon een gedeelte mee als ik er om vroeg. Bij mij was er ook niet altijd activiteit op te zien... maar iig de hartslag en waneer mn dochter de hik had zag je dat ook
Hallo, Ik kreeg op het laatst 2 of 3 CTG's per dag. Zo nu en dan werd er eentje geprint die ik mee naar huis mocht nemen. De rest ging in mijn dossier. Minke
ik heb na de bevalling een stukje van de print meegekregen, voor in het plakboek zeiden ze nog. groetjes
Ik heb 2 ctg's mee gekregen 1 stukje van een ctg die in de dagen voor de bevalling is gemaakt waarop dus de hartslag en de weeën staan (maar dat laatste was nog niet actief) en de hele ctg die tijdens de bevalling is gemaakt en waarop je heel duidelijk kunt zien dat de hartslag van Kylian lager werd wanneer ik een wee had. Ook heb ik de polsbandjes meegekregen (Kylian had de zijne niet om), het kaartje dat in zijn wiegje geplakt zat met daarop geboortedatum, tijd, gewicht, artsen die geoppereerd hebben, de namen van het ok team, de naam van de aanwezige verpleegkundige (die de laatste dag nog even langs kwam om Kylian in bad te doen als een soort afscheid) en papa staat er ook op vermeld want die had ook meegeholpen. En dit alles zonder vragen Groetjes Anita
ik heb van mijn oudste wel een stukje ctg gekregen toen ik het vroeg maar bij mijn jongste vroeg ik het ook en toen zeiden ze dat hij helemaal in het dossier moest.
bij mijn dochter moest ik de weken voor de bevalling om de dag naar het ziekenhuis voor een ctg. daar vroegen ze ook of ik een stukje mee wou voor het plakboek. ik zag alleen wel dat het wat aan het vervagen was met de jaren.
Bij ons in het zh kun je het opvragen, moet je schriftelijk doen, er wordt dan een kopie van gemaakt. Heb ook gevraagd om een kopie van m'n bevallings verslag, kon ik ook krijgen, je moet er wat voor doen, maar het is wel leuk voor later, en voor in het plakboek.
Ik heb 1 klein stukje meegekregen. Het is van een CTG van ruim een uur lang waarop te zien was dat mijn zoontje bijna niet bewoog en zijn hartslag erg rustig was (vandaar meer dan een uur). De andere CTG's (ik moet er minstens 30 hebben gehad in de laatste weken voor Rubens geboorte) zijn allemaal in mijn dossier gegaan.
Hoi Ik heb hem laten kopieren in het ziekenhuis en dat vonden ze geen probleem en zo kon ik hem ook mooier in het boek plakken