Ctg

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marshmallow, Apr 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marshmallow

Marshmallow Actief lid

Jan 9, 2017
    148
    4
    18
    Vanaf 14 weken voelde ik de baby elke dag heel veel. Nu nen ik bijna 26 weken zwanger en sinds 2 weken voel ik de baby veel minder. Donderdag heb ik gebeld en moest meteen komen voor een CTG, en de dag ena nog een. Alles was goed.

Zodra ik daar zat en de banden om mijn buik bevestigd werden bewoog ze 45 min absurt veel. Sinds ik thuis ben weer bijna niet.

Ik moest weer bellen als ik haar een dag minder voelde, maar heb dus het idee dat het wel mee valt aangezien ze tijdens zo'n CTG enorm beweegt.

Herkenbaar? En wat zouden jullie doen?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Heb dit ook gehad. Lig je dan verminderd leven en zodra je aangesloten bent schopt je baby dat ding eraf...
    Is er geen manier waarop je reactie op kunt wekken? Hand op je buik? Bepaalde bewegingen?

3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

Feb 24, 2017
    3,994
    3,321
    113
    Misschien een gek idee maar leg eens wat op je buik zodat ze dat eraf kan "schoppen". Kijken of dat een reactie opwekt.

4. Marshmallow

Marshmallow Actief lid

Jan 9, 2017
    148
    4
    18
    Jaaa! Iets op mijn buik leggen, dan voel ik haar wel. Zal het morgen nog eens proberen, dank je!

5. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Als ik op m'n linkerzij ga liggen voel ik 'm na een tijdje weer bewegen als ik hem die dag nog niet heb gevoeld.

6. Leolove

Leolove Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    4,144
    1,683
    113
    Ik had dat ook tijdens m'n zwangerschap. Ook een paar keer voor niks aan de ctg gelegen, zogauw ze het aansloten werd de ctg eraf geschopt ja. Maar de vk en het ziekenhuis zeiden altijd liever een keer teveel dan te weinig. En nu is dametje nog zo verschrikkelijk eigenwijs, dus het zal toen al wel aan het karakter hebben gelegen 😂

Share This Page