Hoi allemaal, Ik begin me een beetje zorgen te maken terwijl het waarschijnlijk helemaal niet nodig is Mijn vriend en ik hebben een kinderwens en daarom heb ik afgelopen 26 januari mijn Nuvaring verwijderd. Dinsdag 1 februari kreeg ik netjes mijn ontrekkingsbloeding welke 4 dagen duurde. dinsdag 28 februari kreeg ik mijn eerste echte ongesteldheid en ook deze duurde 4 dagen en ik had mooi helder bloed. Wij hebben goed geklust en vooral op de vruchtbare dagen sex gehad. De week na mijn eisprong kreeg ik veel pijn in mijn buik en vagina ik had echt flinke steken in mijn vagina vrij aan de onderkant Ook zit mijn buik onder de pijnlijke knobbels die ik echt tussen mijn vingers kan rollen. Ik heb wel vakar opgezette lymfeklieren in dat gebied dus dit zal wel iets met het ontpillen te maken hebben? Vanwege deze symptomen heb ik zondag al (2 dagen voor nod) een test gedaan en deze was negatief. Nu had ik afgelopen dinsdag weer ongesteld moeten worden maar dat is uitgebleven? Ik heb totaal geen ongesteldheidskrampen of ook er maar ergens anders last van. (nou ja behalve constipatie en 2 kilo erbij dan zucht) ik heb vanmorgen met ochtendurine getest en nog steeds negatief.. zwanger ben ik dus niet Ik kon tot vandaag heel nuchter denken ach of ik ben zwanger of ik ben ineens toch aan het ontpillen maar na die negatieve test ben ik niet meer zo zeker straks heb ik een ziekte waardoor ik knobbels krijg en niet vruchtbaar ben?? waarom wordt ik eerst 2x netjes op tijd ongesteld en nu ineens helemaal niet meer?:x Waarschijnlijk maak ik mij veels te druk maar ik wilde het graag even van mij afschrijven. Wat zijn jullie ervaringen met ontpillen en hoe snel waren jullie zwanger? Groetjes verward meisje
Hey, vervelend, he, die onzekerheid! Tenzij je een soort medische voorgeschiedenis hebt (ivm die lymfeklieren, is het ernstig? of onschuldig?), zou ik echt uitgaan van ontpillen. Ik voelde na het stoppen met de pil elke maand wel iets anders, waardoor ik telkens dacht: 'is dit dan zwangerschap?, maar dat bleek het dan niet te zijn. Ronde 3 (denk ik) was ik opeens 10 dagen overtijd, ik snapte er helemaal niets van, want de 2 eerste cyclussen na het stoppen met de pil zaten meteen goed. 10 onzekere dagen, maar dan ongesteld geworden. Uiteindelijk in ronde 5 zwanger geraakt. Ik mag dus zeker niet klagen. Maar ik zou je echt aanraden je daar niet te veel op vast te pinnen. Ik heb toen heel wat mensen in topics gezien die veel langer heel onregelmatig waren na het stoppen van de pil... Succes ermee en hopelijk heb je snel duidelijkheid over deze ronde!
Hoi Aag, Bedankt voor je antwoord Ondertussen ben ik zaterdag toch nog ongesteld geworden dus ik heb gewoon te vroeg geschreeuwd denk ik idd Op naar ronde 3 maar weer... Had jij bij ronde 5 veel klachten of het idee dat je zwanger was?
Ik was bij mijn dochter in ronde 1 zwanger, dus gelijk na t stoppen van de pil. Bij deze zwangerschap in ronde 5. Ik voelde ook elke maand wel iets, maar was waarschijnlijk toch ontpillen. Maand 5 voelde ik ook van alles maar op de een of andere manier voelde ik mij anders, t voelde echt alsof t gelukt was, ondanks ik in m'n achterhoofd hield dst t niet raak kon zijn. Edit: Je bent net gestopt dus het kan van alles zijn,je cyclus is nog lang niet regelmatig waarschijnlijk.
Hoi Pandabeertje, ja dat is ook zo, ik ga het maar weer afwachten Heel veel succes met jouw laatste loodjes
De eerste keer na precies een jaar, maar dat werd een mk, daarna na 3 maanden van mijn eerste zoon, daarna na 4 maanden van mijn dochter*, daarna na 2 maanden van mijn tweede zoon, daarna ongepland zwanger maar werd een mk, daarna in de eerste ronde van mijn derde zoon... ik werd dus eigenlijk steeds sneller zwanger.
Na 4 jaar voor het eerst zwanger. 8 miskramen en nu na 10 jaar eindelijk een kindje...als dit goed mag blijven gaan.
De oudste 54 rondes en de jongste 6 rondes Ik tel in rondes omdat ik toendertijd heel onregelmatig was, van 15 dagen tot 72 dagen
Eerste keer na 1,5 jaar nafoto's stoppen pil. Mk 14+4. 2de keer na 4 maanden Mk 14.6 3de na 3 maanden. Dochter. 4 na 5 maanden stoppen met nuvaring. Nu 38+4 zwanger
Hier heel veel geluk. 3x met 3 maanden zwanger, eerste keer werd helaas een miskraam. Tussen de zwangerschappen niet meer begonnen met de pil.
Baby 1: 28 maanden Baby 2; 1 maand 3 mk. 5 ziekenhuis behandelingen. Het kan dus alle kanten op.... sterkte met wachten. Reken op een jaar. Binnen dat jaar is 80% zwanger.
De eerste in ronde 1 (wel al twee maanden gestopt met pil maar met condoom gedaan) de tweede in ronde 2 (idem)
Van de eerste in ronde 1 zwanger, ik was toen al wel half jaar gestopt met de pil maar direct regelmatige cyclus. Van de tweede in de eerste ronde zwanger nadat ik de maand daarvoor gestopt was met de pil. Ook toen was mijn cyclus direct regelmatig. Verder heel gelukkig dat het ook beide keren goed is gegaan en we nu 2 mooie dochters hebben.