We zijn een aantal keer naar de Kempervennen geweest, naar de Erperheide nog niet. Welk park is leuker met een kind van 6 jaar (vooral het zwembad, voor extra activiteiten heeft ze geen tijd)? We gaan in een vip huisje, het maakt in prijs niet veel uit.
Erperheide is een leuk park qua faciliteiten. Wel erg verouderde huisjes die erg vochtig zijn. Wij zijn eerder naar huis gegaan met een flink zieke dochter
Is de Kempervennen leuk? En dan vooral de zwemfaciliteiten voor een 7 jarige glijbaanfreak? Ik ben eigenlijk nog nooit op een CP geweest, maar Kempervennen ligt qua ligging nog wel binnen redelijke afstand van waar mijn vader woont, dus kan ik het misschien een keer combineren.
Nee heeft echt te maken gehad met het huisje helaas. Door de combi van het vocht/stof/schimmel flinke bronchitis gekweekt.
Zoon zegt meteen kempervennen is leuker, huisjes kennen wij niet. Ze gaan daar regelmatig een dagje zwemmen. Eperheide zijn we wel in een huisje geweest en vond ik erg duur voor wat je kreeg. Zwembad en plaza waren erg leuk, maar het huisje was ernstige vergane glorie.
Kwam zwembad zeker de Kempervennen! Al vond ik het park Erperheide andere dingen weer veel leuker voor de oudste. Jongste was toen pas een paar maanden. Ohh Wij hadden op Erperheide een heel doodnormaal huisje en had geen last van tocht of dat soort dingen.
Het zwembad in de Kempervennen vinden wij erg leuk! Maar de huisjes in de Kempervennen zijn ook niet erg fris. Viphuisjes worden wel beter schoongemaakt dan comfort en premium, daarom nemen wij vip. Ik ga nog even verder kijken, ben er nog niet uit welk park het wordt.