Culinaire rampen

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.830
    1.303
    113
    Ik wilde onlangs nog snel even een cake bakken. Zou een kleine cake worden omdat ik niet zo veel boter meer had. Bij de suiker en de eieren doe ik het keurig met minder, tot ik er meel bij moet doen... doe ik voor 4 eieren meel erbij ipv voor 2 eieren... Ik had al een raar gevoel bij het beslag, maar gooi het toch in de oven. 5 minuten later weet ik wat ik fout gedaan heb :)
    Was echt een baksteen die uit de oven kwam....

    Heb ook een keer verse saus gemaakt voor lasagne, maar op de een of andere manier werd die saus niet goed in de oven. Was lasagnesoep geworden :) Wel lekker hoor haha...
     
  2. Boekenwormpje

    Boekenwormpje Bekend lid

    1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet echt veel culinaire rampen hier. De eerste keer dat ik rijst ging koken, toen ik 15 was, was wel leuk. Ik deed gewoon rijst in de pan, water erop en toen op het vuur. Euh ja...

    Verder 1 keer rauwe boerenkool door de purree. Was em vergeten te koken, maar k lees inmiddels dat ik niet de enige ben.

    Man had wel n keer een leuke. Die ging een eitje koken en vergat het daarna. We hoorden ineens een enorme klap in de keuken. De pan was drooggekookt en vervolgens was het ei ontploft... Heel de keuken onder de stukjes ei, zelfs het plafond..

    En een paar keer oven ongelukjes. Oven aangezet op voorverwarmen, rare lucht die eruit kwam... 1 keer bleek er nog een pizzadoos in te liggen, woeps.... En een keer een afbakbroodje wat er blijkbaar in vergeten was omdat het helemaal achterin lag. Was een soort houtskool geworden....
     

Deel Deze Pagina