Hey meiden!!! Ik moet even wat kwijt hoor! We hebben afgelopen jaar veel tegenslagen gehad.. Sinds vorige week alleen maar positieve berichten! We krijgen een goed genoeg inkomen en daardoor wordt alles beter! Volgende week krijg ik mijn borstverkleining en als ik herstelt ben krijgen we een puppy! Dit jaar zit ik zoiezo thuis dus ben ik niet alleen! Heerlijk! En om dit allemaal te vieren heb ik een weekendje weg geboekt!!! Ik (probeer) niks te vertellen aan mijn verloofde. De bedoeling is dat ik zijn koffer inpak ( en mijne uiteraard ) en die gooi ik in de achterbak. En dat ik dan ineens zeg.. KOM! We gaan! En dan rij ik (of hij ) met de tomtom en dan komen we bij ons hotel!! Lijkt me zo leuk! We gaan naar Zandvoort en dat hoort bij Center Parcs, dus we kunnen ook lekker zwemmen. Is daar al iemand geweest? Oh ja, en we hebben een hotel met zeezicht! Hoe leuk is dat?? Het is zo lang geleden dat we dit hebben gedaan, dus het voelt zo goed!!! Zo, even mijn enthousiasme gedeeld haha.. Liefs, Doula
Wat leuk om dat te regelen als verrassing. Ben er nog nooit geweest maar wens jullie samen heel veel plezier.
wat een leuke verrassing. Ik ben in het park geweest dus niet in het hotel. Maar wel in het hotel geweest voor het bowlen en de entertainment. Het zag er allemaal erg leuk uit en lekker dicht bij het strand. Geniet ervan samen!