Wow ik heb vandaag de stap genomen. Ik heb mijn ontslag ingediend. Ik was al een tijd ongelukkig op mijn werk en heb dat ook aangegeven aan mijn werkgever, maar er veranderde niks. De werkdruk was te hoog. Ik had vaak al buikpijn als ik weer aan het werk moest. Er was altijd te veel werk en te weinig mensen. Nadat ik mijn baas mijn brief gaf was ik zo opgelucht! Nu natuurlijk een nieuwe baan vinden. woensdag heb ik al mijn eerste gesprek en ik word van de week gebeld door door de werkgever van een vriendin. Het ziet er dus goed uit voor mij. Ik wou even mijn opluchting delen met jullie. Yes
Gefeliciteerd, lastige stap. Goed gedaan! Hopelijk snel iets nieuws waar je helemaal tot je recht komt
Dank je wel voor de positieve reactie. Vrienden en collega's feliciteren mij ook de hele dag. Een fijn gevoel.
Gefeliciteerd! Fijn gevoel is dat hè?! Ik heb een aantal maanden geleden dezelfde stap gemaakt omdat mijn werk mij doodongelukkig maakte (ik had al wat anders), maar man o man wat voelde dat goed.
Wat goed dat je deze stap gezet hebt! Ik hoop dat er gauw iets nieuws op je pad komt waar je het wel naar je zin hebt.
Wat moet dat een heerlijk gevoel geven. Knap dat je deze stap neemt zonder nieuwe baan. Dat zegt wel iets over hoe vervelend dat je je baan vond. Ik hoop dat je snel een nieuwe plek vind waar je je thuis voelt.
ik had maandag opgezegd. woensdag een sollicitatiegesprek en ik ben aan genomen. yes. alles valt wel heel snel weer op zijn plekje. dinsdag mijn laatste dag! en dan begin ik einde van de maand bij mijn nieuwe baas. ik ga er maar 30 cent per uur op achteruit en ik vermoed dat het heel veel stress gaat schelen. heerlijk gevoel.
Zo dat heb je super snel voor elkaar!! Minder stress en geen buikpijn zou ik die 30 cent ook voor over hebben. Heel veel plezier met je nieuwe baan!!!
Fijn dat alles zo snel weer op zijn pootjes terecht komt. En voor die pak en beet €35,- per maand kun je die stress prima missen