Hoi Allemaal, We zijn nu in de tweede ronde en hebben besloten om het in iedergeval aan 3 mensen te vertellen dat we "er aan zijn begonnen". Wij horen een beetje bij de "oudjes" ( ik 37 en mijn man 33) en dat het dan best wel eens lang kan duren, OF dat het helemaal niet lukt, weten wij ook wel. Maar de opmerking "nou dan mogen jullie wel opschieten, de jaartjes gaan tellen"! daar baal ik echt van! Wij zijn wat later omdat wij elkaar op wat oudere leeftijd hebben leren kennen, wij wilde eerst eens kijken hoe het samenwonen verliep, na wat bagage neem je niet zomaar de grote stap naar een beeb toch? zo dat moest ik even kwijt!! groetjes Nomen
Ik begrijp je helemaal, mensen denken altijd maar van alles te kunnen zeggen zonder in de gaten te hebben hoe vervelend dat op een ander kan over komen. In ieder geval veel klus-plezier toegewenst, en hopelijk ben je snel zwanger.
Ik vind altij dat je zelf moet beslissen hoe ous je bent wanneer je aan kids wilt beginnen Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat mensen gaan zeggen dat je wel mag opschieten maar maak je niet druk als je zelf maar positief denkt veel succes
Wat irri zeg als ze je zo pushen, mijn broer was zelf ook bijna 37 toen hij voor 't eerst vader werd en zijn vrouw net 33. Maar we hebben ze zeer zeker niet gepusht,ze hebben ook rustig de tijd genomen elkaar te leren kennen enzo.
Ow, wat vervelend. Sja, je kunt wel jong, of eerder kinderen willen, maar je moet wel de juiste tegenkomen. Ach, als je zo jong bent als ik (niet dat ik mezelf nu heel jong vind) dan krijg je weer andere opmerkingen. Heel jammer is dat. Ik denk altijd maar: ieder zijn ding en voor alles komt z'n tijd. Heel veel succes en plezier met klussen en laat de mensen maar praten.
Niks van aantrekken zou ik zeggen! Toen ik ging samenwonen kreeg ik van veel menen te horen dat het te snel was. Toen ik ging trouwen kreeg ik van veel mensen de vraag waarom je dit nog zou doen (kost teveel en ze zagen er het nut niet van in). Toen ik zwanger werd (ik was toen 23) vroegen veel mensen of het een ongelukje was omdat ik nog zo jong was... Meid, je doet het nooit voor iedereen goed en al die waarde-oordelen van iedereen, daar zit jij niet op te wachten, toch? Maar irritant is het wel.
ik wens jullie heel veel succes en hoop dat je snel komt met heugelijk nieuws en dat je wel voort mag maken, waar bazeren ze dat op leeftijd? hihihi nou daar zou ik me niet door uit de weg laten slaan hoor heel veel succes neem een voorbeeld aan de vele die hier ook een jaartje meer tellen en ook zwanger willen raken nog of het al zijn of op latere leeftijd verblijd zijn met en een kleintje heel veel klus plezier
niks van aantrekken wat men zegt. als jullie elkaar eerder waren tegen gekomen was het misschien eerder gebeurd. wij zijn nu voor de 1ste bezig,ik ben 30 en me vriend 34. wij krijgen vaak te horen wanneer gaan jullie trouwen , ik zeg tegen woordig maar van als jij betaald. tegenwoordig is het toch vrij normaal dat men later aan kinderen beginnen. of je nou 20 bent of 37 je kan evengoed kids krijgen,dat gedoe van de tijd tikt door,er zijn genoeg vrouwen die nog ouder zijn en kids krijgen hopelijk ben je snel zwanger
niks van aantrekken,iedereen beslist zelf wanneer en hoeveel kinderen ze krijgen. de situatie moet er wel naar zijn. Ik heb zelf best jong kindren gekregen:24 de eerste en 26 de tweede en mij vroegen mensen altijd:er komt er zeker nog wel een je bent nog zo jong.Dan dacht ik altijd :mag ik dat ook zelf beslissen.Toen had ik die behoefte nog niet zo.Die is er eigenlijk nu pas. Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn. Groetjes drieske