Graag gedaan, dit was geschreven door een Surinaamse vrouw en ik vond het wel verhelderend. Ik hoop dat het dat voor jou en de rest van de forumleden ook is... Groetjes, Josien
@ Asjuh Ja het is wel de bedoeling dat we uiteindelijk bij elkaar gaan wonen maar hij zal altijd zijn huis aanhouden. Dit is ook weer iets wat hij van zijn moeder heeft geleerd: geef nooit je huis op want als je problemen hebt in je relatie en een vrouw zet je op straat...... Maar goed dat vind ik niet zo erg. Dit had ik ook met mijn ex en had er neit echt problemen mee. Komt soms ook wel goed uit hihihi.... ff rust. (grapje hoor)
denk dat je vooral moet weten wat jezelf wilt. Als jij zijn gedrag wilt accepteren, dan zul je ook met de eventuele problemen moeten omgaan. Dit klinkt misschien wat raar, maar wat ik bedoel als je hem wilt zoals hij is en denkt, en doet, dan zul je hem helemaal moeten accepteren zoals hij is. Ook al is dat soms anders dan je zou willen. Ik zou zoals jij jullie leven beschrijft niet willen, maar ik ben jou niet en waarschijnlijk zou jij niet mijn leven willen. Iedereen is anders (en dat is maar goed ook). Dus jij moet voor jezelf beslissen en soms is dat heeeel moeilijk. Ik vind het knap, sterkte.