even vraag je ben nu 2dagen overtijd .heb vanaf ma behoorlijke rugpijn heb ik anders niet. ben bij vlagen misselijk . heb gister nega getest . zou die rugpijn een zwanger symptoom kunnen zijn ? gr gerda
Hoi gerda.. Het kan idd een symptoom zijn Maar helaas kan het ook door het ontpillen zijn, ben je al lang vd pil af? Anders over een paar daagjes nog een keer testen?
het zou idd een symptoom kunnen zijn. ik heb echter als ik ongi moet worden ook altijd veel rugpijn. even afwachten denk ik dus en wie weet
Rugpijn kan een symptoom zijn, maar hoeft natuurlijk niet. Zelf heb ik een zwakke rug en als m'n menstruatie eraan komt dan heb ik een beetje last van m'n rug (nooit van m'n buik) Toen ik in mei zwanger werd heb ik wel last van m'n rug gehad dus het kan wel. Anders test je morgenochtend toch nog een keertje. Mirre
Ja het kan idd wel, maar hoeft niet. ik had bij mijn eerste heel laag in mijn rug last, mijn heiligbeentje, omdat de baarmoeder dan een beetje aan het werken is. Ik duim voor je dat het een symptoom is!
bij mijn tweede zwangerschap (helaas mk) had ik het ook als een van de symptomen. Ik heb altijd wel rugklachten gehad maar deze waren nou net anders, zo'n vermoeiende zeurende pijn, of je te lang in één houding hebt gestaan, tja en misselijk Kan dus blijven voor je duimen, nu nog een positieve test liefs