Bedankt voor alle uitgebreide reacties iedereen! En mystiek wat een interessant verhaal hier kan ik wel wat mee ladies! Dus hoe we het ook gaan doen, regelmaat en vooral kijken naar hoe je kindje reageert is het belangrijkste bedankt allemaal!
langs ons is dat dus ook zo kinderen gaan ook laat naar bed. ik denk dat het per kind zal verschillen hier willen ze tijdens de ramadan nog weleens om 1 uur nachts rond hobbelen met als conclusie wij hebben bijna elke dag een krijsend kind langs ons aangezien de jongste er absoluut niet tegen kan vreselijk voor het kind maar moet eerlijk zeggen ik zit daar ook niet echt op te wachten.
Wij gaan graag naar Zuid-Europa! Ander klimaat, andere cultuur. In veel Z-Europese landen houden ze veel meer van kinderen dan wij: kinderen gaan overal mee naar toe en mogen overal spelen. 's Avonds laat nog op straat, want dan is het ook koeler. Ze hebben lang zomervakantie en in veel landen beginnen ze vanaf het voorjaar ook vroeg op school. Kinderen zijn ook vroeg uit school en gaan na de warme lunch naar bed. Ik vind het altijd wel mooi om te zien.