Ieuw, in zn voortuin nog wel. Arme jullie dan nog liever de bh van mn buurvrouw die ze soms over de schutting hangt (stiekem als ze denkt dat we van huis zijn).
Ik denk dat voor de meeste mensen niet zomaar duidelijk te zien is of iemand Turkse of Marokkaanse genen heeft, eigenlijk. Ik zie wel iets van verschil maar niet altijd bij iedereen... Net zoals ik Spanjaarden en Grieken ook wel wat anders uit vind zien, maar niet bij iedere Spanjaard of Griek met zekerheid het onderscheid zou kunnen maken. Daarnaast is Turks en Marokkaans (waarbij je natuurlijk niet één 'Marokkaanse taal' hebt) voor veel mensen ook niet te onderscheiden omdat ze er niet vaak mee in aanraking komen, en aangezien het nogal ver van het Nederlands ligt vind ik dat niet zo gek! Vraag maar eens een gemiddelde Amerikaan Nederlands en Pools te onderscheiden of zo, zullen velen ook niet kunnen.
Mij zou het niet uitmaken welke cultuur de buren hebben. Maar hun ondergoed hoef ik echt niet half over mijn omheining te hebben! Met die kinderen zou ik nog kunnen leven. Kan je niet gewoon de was telkens "terugduwen" naar hun tuin - van de omheining af dus - tot ze het doorhebben dat je het niet apprecieert? Met dekens en lakens zou ik overigens nog kunnen leven, maar echt ... ondergoed hoef ik niet te zien!
Ze is allang bij de buurman geweest en die heeft sorry gezegd en gaat wat anders bedenken voor z'n was. Toch typisch dat meeste mensen hier tal van oplossingen verzinnen waarbij persoonlijk contact niet zal plaats vinden. En dat de rest klaagt dat ze niet weet uit welk land haar buren komen. Dat het probleem allang is opgelost leest iedereen overheen
Nou toe maar haha. Ben ik de enige die zich er niet om druk kan maken? Zolang er geen zichtbare niet uit te wassen remsporen in volle glorie naar mijn kant hangt heb ik er geen problemen mee. Zal wel zo vriendelijk zijn te melden als we een bbq houden even de was binnen te halen
Dat is jammer bambi dat de boodschap niet goed is over gekomen. Zou er zelf ook niet gediend van zijn om de was van de buren over de schutting te hebben hangen, naast dat ik het heel vies zou vinden. Tja als je een cultuur niet ken is het ook niet gek dat je het niet herkent. Noord en zuid holland zijn erg multi culti en kom je sneller met andere culturen in aanraking. Ik ben opgegroeid op een wadden eiland en woon nu in een stad in friesland en ben ik mijn leven maar weinig in aanraking gekomen met andere culturen. Ik zou aan een taal of uiterlijk ook niet kunnen herkennen wat het land van herkomst is.
@Bambi: Misschien hebben ze nog geen tijd gehad om een wasrekje ofzo te kopen. Ik zou het toch nog even een weekje geven en het dan nog eens vragen. Is het dan weer een week later nog niet opgelost, zou ik ofwel bemiddeling aanvragen of de was inderdaad gewoon gaan terugduwen. Ligt een beetje aan je karakter en het humeur van de dag, denk ik.