Ik heb sinds kort een droger. Wat doen jullie erin? Ik gebruik hem voor handdoeken / theedoeken / vaatdoeken, beddengoed en hydrofieldoeken / spuugdoekjes / washandjes. En als het zo uitkomt, doe ik er ondergoed en rompertjes bij. Maar kleding niet, ik ben bang dat het lelijk wordt. Elke keer komen er heel wat pluizen uit de pluizenfilter. En veel kleding mag niet eens in de droger. Wat doen jullie er wel/niet in? En waarom wel/niet?
Bij beddengoed doe ik niet de lakens van mijn dochter, die krimpen om de een of andere rede wel. Vaak doe ik als het droog is alles even op de laatste droogstaand, dit is speciaal voor pollen, pluizen en dierenharen. Handdoeken, keukendoeken allemaal wel. Soms als ik iets vlug nodig heb ook. Truien en broeken in principe niet, met uitzondering van de werktruien en shirts van mijn man.
Ik gebruik de droger bijna niet. Alleen in de winter als de was niet snel genoeg opdroogt aan de rekjes, En dan geen kleding, maar alleen een dekbedovertrek met lakens, of handdoeken, washandjes, theedoeken, schoonmaakdoekjes, ondergoed en sokken,
Altijd: handdoeken, baddoeken, washandjes, theedoeken, vaatdoeken, slabbers, ondergoed (geen delicate ondergoed), sokken. Soms: beddengoed, hydrofiele luiers. Nooit: overige kleding, kleding van dochter.
ik doe alleen bovenkledig niet in de droger, keuken en bedlinnen, handdoeken, washandjes etc...pyjama's ondergoed en sokken.....dat gaat er allemaal gewoon in.....
Voordat ik ging verhuizen had ik een buurvrouw met 5 kids, zonder droger. Ze vondt t heerlijk! Ik dacht die is gek, maar ik heb nu zelf ook geen droger, gebruik wel overal wasverzachter bij, en alles blijft echt zoooveel mooier !!!
Wij gebruiken 'm bijna nooit, hooguit als we een keer iets snel nodig hebben (mijn man bedenkt nog wel eens op het laatste moment dat hij nét die ene spijkerbroek aan wil die nog niet droog is). Ik denk dat ik 'm dit jaar tot nu toe 2 keer aan heb gehad. Als 'ie kapot gaat, kopen we ook geen nieuwe meer.
Handdoeken, vaatdoekjes, stofdoekjes, theedoeken, spuugdoekjes, hydrofieldoeken, stoffen slabbetjes, washandjes, sokken en ondergoed (geen bh's). Dit ook vooral omdat ik echt geen ruimte heb om alles op te hangen, en het zo zachter is (handdoeken worden altijd zo hard bij mij als ik ze zo op laat drogen.. ook met wasverzachter). Heel soms een poepromper die ik met 60 graden gewassen heb
Beddegoed, handdoeken, ondergoed en sokken (geen zin om dat allemaal op te gaan staan hangen). Verder alleen als ik het snel nodig heb, ik hang het liever uit aan de lijn. Scheelt een hoop energie/voor het milieu en het scheelt mij strijken