cup A (aaa)!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hope87, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Hoi, even v.a. het begin, in de pubertijd was ik nogal dik, en toen ben ik erg veel afgevallen en nu voor mijn zwangerschap had ik dus echte theezakjes :$ maar nu ik zwanger ben is het net een a-tje

heeft iemand ook voor hun zwangerschap inimini, en na je zwangerschap hoe zijn ze nu?;)

ookal weet ik natuurlijk dat dat per persoon verschilt :)

2. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik was ook altijd inimini... Altijd een push up aan cup A dus.
    Heb nu bijna cub C!! Hihi ben zoo trots!!
    Maarja dit blijft natuurlijk niet zo dus lees ik graag mee...

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Zelf geen a maar na mijn dochter is mijn voorgevel ietsjes groter geworden dan ik daarvoor had,weet niet of t daar ook echt aan lag.

4. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    ik was voordat ik zwanger was van een D naar een C of miss wel een B gegaan. Nu pas ik weer in mijn oude bh´s.. maar kan niet zeggen dat het bevordelijk voor mn rug is haha..
    Ze zeggen wel vaak dat je iets voller blijft na de bevalling als voor.

5. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

voordat ik zwanger had ik een e cup en toe ik zwanger ws had ik opeens d cup oke vor jou heel groot maar ze waren wel gekrompen om zo maar te zeggen... maar gelukkig aan het einde van me zwangerschap van ons eerste kindje rond week 30 had ik opeens f cup niet leuk maar gelukkig is dat na de bevalling weer na een d e cup gegaan... en nu nog steeds d e cup....

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn moeder had voor de zwangerschap AA.
    Tijdens de zwangerschap D
    En er na AA theezakjes.

Ik ben zelf niet veel gegroeid en ondanks dat het wat slapper is heb ik geen theezakjes gelukkig

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Toen ik zwanger raakte van mij eerste was ik ook veel afgevallen en had ik 'nog' maar een cup B. Dat is tijdens de zwangerschap weer gegroeid tot een volle cup D. Dat is zo gebleven, nu bij de tweede zwangerschap zijn ze nog niets gegroeid. Zit nu dus nog steeds met een cup D.

8. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Had voor mijn eerste zwangerschap een a cup. Tijdens een mooie c. Na half jaar bv maat acup theezak.. Nu weer een kleine c.. Ik geniet er van zolang het nog duurt:)

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Voor de zwangerschap kleine B, tijdens de zwangerschap D, tijdens borstvoeding zelfs naar een E (!!!) gegaan. Nu weer mn kleine B en heel wat minder stevig en mooi om zien jammer genoeg. Zal binnenkort wel weer (eventjes) verandering in komen haha

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb altijd al grote borsten gehad (70D).
    Maar na mijn dochter waren ze nog iets voller dan ervoor.
    Dus ik hield wel wat extra's over idd (70E). ;)
    Nu zijn ze mega, ik hoop er niet teveel extra's van over te houden deze keer.

11. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Voor mijn zwangerschap van de oudste had ik een C, tijdens zwangerschap een D. Ruim een jaar later zat ik weer op mijn oude gewicht (beetje onder zelfs) en had toen weer een C.

Zwangerschap van de middelste, begon met een C, en aan het eind een E!! Na de bevalling is het terug gegaan naar D en dat is zo gebleven.

Met de derde zwangerschap dus begonnen met weer een D, en dat werd in de zwangerschap weer een E. Daarna ook weer terug gegaan naar een D.

En nu met mijn vierde zwangerschap, zit ik inmiddels weer op een E.

Ook ben ik sinds mijn 2e niet meer op mijn gewicht terug gekomen wat ik had, voor ik kids had, had altijd 34/36, nu een volle 38/40.

Gelukkig geen theezakjes, ondanks BV geven :p

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ik had voor mijn zw ook bijna niks eind zw Cup C en tijdens borstvoeding een grote D!!!!!!
    Nu minder dan ik ooit heb gehad haha met gratis striae

13. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ik had voor de zwangerschap van mijn zoontje een kleine b, tijdens de zwangerschap en bv periode een c :D en na de zwangerschap gewoon weer mijn oude vertrouwde kleine b :)

Ben benieuwd wat het dit keer wordt en wat het zal worden haha

14. lies276

lies276 Niet meer actief

voor mijn eerste zwangerschap had ik een stevige, bescheiden b cup.
    tijdens de zwangerschap(pen) werd dit een volle c cup, maar na elke bv periode kreeg ik weer gewoon mijn b cupje terug en nu helaas ook niet meer zo stevig.
    lang leve de maximizer van de hünkemoller!!!!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Voor de zwangerschap Cup A, tijdens de zwangerschap A en na de zwangerschap A :( En dat al 3 keer.... Nee, mijn borsten gaan nooit meer iets doen denk ik...

Vriendin van me heeft wel behoorlijk ingeleverd. Voor zwangerschap Cup A, tijdens de zwangerschap B-C en na de zwangerschap en borstvoeden A-theezakjes.

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Van een c naar een flinke d na 2 kids

17. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik had voor mijn zwangerschappen ook A-cupje. Tijdens mijn zwangerschappen ben ik in een B-cupje gegroeid en tot nu toe in blijven hangen. Maar dat is niet alleen te wijten aan de zwangerschappen, ik ben ook 30 kilo aangekomen...
    Borstvoeding (3x ruim een jaar) heeft ook geen invloed gehad op mijn borsten.
    Zoals je al schreef, iedere vrouw is anders he!

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik had bij mijn eerste dochter een D cup, tijdens de zwangerschap een E, na de zwangersxhap een C cup... en dat terwijl ik bv gaf.

Na 2 jaar had ik opeens weer een D. Nu heb ik weer een E cup.
    En ik ga ervanuit.. dat ik straks na de bevalling weer een C krijg...
    En na 2 jaar pas weer mn "eigen" D cup terug krijg.

19. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    hier nog eentje! voor de eerste zwangerschap een b-cup, tijdens een c-cup, er na helaas een a-cup. nu tijdens deze zwangerschap een d-cup! ik vrees voor twee theezakjes straks ;)....

20. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik had voor de zwangerschap 70E

toen was ik zwanger en wist ik t nog niet eens
    gut kwam ik op een F....

na de zwangerschap heb ik een stuwing gehad van hier tot tokio, mijn borsten stonden naar voren nou ik wist niet dat t kon! en t leken net neppers!!! haha

en nu 4 maand verder een 70/75 F
    dus ja ik ben wel n cupje gegroeid!

van borstvoeding schijnen ze vaak wat slapper te worden... geeen idee ik geen fles vanaf t begin

zal allemaal per persoon verschillen denk ik
    hoop voor je dat je ook een beetje meer mag houden ^^ (en als t kon moct je nog n beetje van mij marja haha)

Deel Deze Pagina