Garantie zonder bon Blokker

Discussie in 'De lounge' gestart door mizz, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn staafmixerset heeft het zojuist begeven. Gekocht ongeveer 2 maanden geleden bij Blokker door manlief. Nu heeft die oen de bon niet bewaard, een rekeningafschrift hebben we wel.. groot drama want ik gebruik dat ding elke dag voor de hapjes van mn dochter. Balen dat het zo snel kapot gaat ook. Weet iemand of ik nog kans maak op garantie?

2. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    De bon is altijd de garantie, misschien dat je nog wat kan proberen met de bankafschrift, maar dat zal dan echt een uitzondering zijn. Hopelijk lukt het!

3. sjak

sjak Niet meer actief

Ligt er een beetje aan waar je woont, hier twee blokkers in twee dorpen. Daar zijn ze niet heel moeilijk, je 'kent' altijd wel iemand die er werkt.
    Maar in de 'grote' stad is het vaak een ander verhaal... Maar volgens mij is je rekeningafschrift wel degelijk een soort 'garantie'.
    (Garantie bestaat trouwens officieel niet eens, het gaat om de levensduur van een product)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Tegenwoordig is een bankafschrift ook voldoende mits daar alleen het bedrag van die staafmixer op staat en niet dat er 10 dingen tegelijk gekocht zijn, aan die transactiecode kunnen ze vaak de kassabon linken, en een huishoudelijk apparaat is standaard 24 maanden garantie.

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb gisteren nog iets naar scapino gebracht zonder bon, en mijn man naar de mediamarkt. Als je het afschrift van pinnen laat zien kunnen ze de bon terugvinden in de kassa en een kopiebon maken voor de retour. Heb ik nog nooit een probleem mee gehad. Zeker niet als het een garantie ding is.

6. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Bij onze blokker doen ze heel moeilijk zonder bon. Zijn ze nodig voor de leverancier ook niet met de pin transactie lukt het je niet. Vond het maar raar. Sindsdien bewaar ik allerlei bonnetjes in mijn agenda eind van het jaar loop ik door wat erin zit en dan gooi ik weg.

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ja hoor

Met het bankafschrift kunnen ze de bon opzoeken in hun systeem en opnieuw uitdraaien ;)

Een bankafschrift is ook geldig, is zelfs een reclame over gemaakt destijds ;)

Ze kunnen dus gewoon zien dat jij bijv 24-08-14 om 15.47 iets hebt gekocht en daarbij zoeken ze de exacte bon en printen ze die uit. Problem solved :)

8. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Dit

9. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.155
    1.038
    113
    Zoals meedere zeggen..bankafschrift is een geldig bewijs, mogen ze niet weigeren. Moeten wij in onze winkel ook aannemen.

10. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Van welk merk is de staafmixer? Mocht de blokker het toch weigeren, kun je het misschien via de leverancier proberen.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En anders gewoon rechtstreeks met de fabrikant contact opnemen.
    Die kan aan het serienummer zien hoe oud het product is en dat er nog garantie op zit.

Deel Deze Pagina