Cup a en een bh vinden

Discussie in 'De lounge' gestart door Charlie84, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb 70AA en draag gewoon geen bh maar een hemdje met cups van de Primark. Deze zitten redelijk.
    1 keer heb ik een passende bh gevonden, maar die was ruim 100 euro en dat heb ik toch echt niet over voor een stuk kleding.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Toen ik 2.5 jaar geleden een trouwjurk ging kopen werd me verteld dat ik maat 100B moest hebben (30 weken zwanger dus geen corset). Aantal maanden geleden was ik na maandenlang voedingsbh's toe aan een paar nieuwe, en sindsdien heb ik 90D die dus -in tegenstelling tot voorgaande bh's - perfect zitten.

Bij de Livera hebben ze dus gezorgd dat ik eindelijk de goede maat heb. Inmiddels is die winkel een stuk kleiner geworden hier, en ga ik nu het liefst naar de Taboo. Enorm assortiment qua lingerie.

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik had een AA en ik kocht altijd een extra dikke van A van Intimissi.. heerlijk. Ik had ook een dubbele push up van gilly hicks.

4. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Ik heb wel geen a maar ik zweer bij de bh's van calvin klein...

Ik koop ze in de outlet (bv rosada) daar zijn ze dan niet te duur eigenlijk sommige zelf goedkoper dan Hunkemöller of h&m. En bovenal is de kwaliteit TOP

Deel Deze Pagina