Dag meiden, Weten jullie of je in de zwangerschap gewoon cup a soupjes kunt eten? Je hebt ze in verschillende smaakjes en varianten. En ook heb je ze in verschillende prijzen (de a merken bijvoorbeeld). Volgens mij zijn cup a soupjes best zoutig of niet. Neem vaak een zakje mee naar het werk. Wil ook met de vakantie een aantal meenemen, héérlijk. Het liefst neem ik elke dag even een cup a soup momentje voor mezelf Vraag me alleen af of het mag?
Cup a soup moet je mee oppassen als je bloeddruk erg hoog is. Meestal is hij aan het begin vd zwangerschap lager dan dat hij normaal is. Dus mag je gewoon hebben hoor.
ik nam het wel eens als ik me flauw voelde (lage bloeddruk) of toen ik veel misselijk was in het begin om toch wat binnen te krijgen en dat hield ik vaak wel binnen.
Dat je moet matigen met zout als je een hoge bloeddruk hebt is totaal achterhaalt wist je dat? Onderzoek heeft uitgewezen dat zoutarm of zoutloos geen effect heeft op de bloeddruk. Teveel zout...en dan moet je wel heeeeeeel veel cup a soup eten is enkel slecht voor je nieren. Dus ik zou zeggen, eet smakelijk
Meiden bedankt voor jullie reacties. Dus kan ik nu met een gerust hart zo nu en dan genieten van een cup a soupie...
Alles is slecht zeggen ze, dus alles met mate Dus ook cup-a-soup met mate, maar het mag wel.. Zeker wel.
Ik heb ook wel eens een cup-a-soupje gehad, lekker, niet te vaak. Als je te hoge bloeddruk hebt wel oppassen vanwege het zoutgehalte.
Ik at voorheen eigenlijk elke dag wel een cup a soup op het werk. Sinds ik zwanger ben lust ik het niet meer, gek hè?
in producten zoals cup a soup zitten veel smaakversterkers en die schijnen niet zo goed te zijn volgens deze site: www.smaakversterkers.eu
TJa, er is zoveel dat niet goed is....maar alles dan in enorme hoeveelheden! Een cup-a-soupje per dag zal niet zoveel uitmaken....als je verder de zoutinname een beetje in de gaten houdt?
ja dat is het nou juist zit niet aleen in cup a soup dus je krijgt meer binnen dan je denkt en tis slechter dan je denkt..bekijk de filpmjes maar ik was best shocked eigenlijk ik kwam er na het checken van me producten die ik in huis heb dat het echt bijna overal in zit!dus 1 cup a soupje kan misschien geen kwaad,maar als je dan ook nog eens lekker wat paprika chips naar binnen werkt,een drinkbouillion en vervolgens savonds een pasta op tafel zet of nasi met rkuiden van honig of knorr krijg je toch wel ergg veel binnen...maar iedereen moet het zelf weten ik blijf er liever vanaf nu ik weet wat voor risicos het met zich mee kan brengen...