Cup E en een voedings BH

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Anouk2005, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ anouk: zie dat je uit het westland komt. In Delft heb je een winkel zitten van het borstvoedinscentrum, hier hebben ze grote BHs, met en zonder beugel. Ben hier zelf ook geslaagd!
    Home

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik vind die van Anita heel erg fijn. De hunkemoller verkoopt die bij ons, je kunt ze ook online bestellen en als ze niet passen terug sturen.

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ik vond het ook erg lastig een goede te vinden, tot ik naar een speciaalzaak ben geweest waar ze me eens goed op gingen meten. ik dacht 85E te hebben, maar bleek 85G te zijn :O. enorm verschil dus, en niet zo gek dat de bh's die ik zelf had gepast voor geen meter zaten.
    kortom: misschien is dat ook nog een idee
    (of ik ben gewoon de enige die niet zo handig is met inschatten van eigen bh-maat.. dat kan ook ;))

oja, en ik ben geslaagd met een Anita bh! wel aan dure kant, maar ik leef er nu in zo'n beetje (tenzij die weer hangt te drogen vanwege het doorlekken :p)

4. Sally34

Sally34 Nieuw lid

21 nov 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ben zelf onlangs super geslaagd voor een mooie voedings-beha maat 85G en voedingsnachthemd bij de onlineshop senisana.nl.
    Ze hebben nog niet veel voedingsbeha's online staan, maar als je hen mailt welke maat je hebt, sturen ze je foto's door van modellen die ze in jou maat wel al kunnen leveren. Hun collectie zal nog flink uitgebreidt worden volgens de eigenaresse en ze is nog dagelijks bezig met "'updaten".
    Hun service is super en als je je vantevoren aanmeldt voor de nieuwsbrief, pik je meteen een korting mee van 10%, dat is altijd mooi meegenomen:).

Groetjes,
    Sally

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Het merk Noppies heeft bh's in E cup, misschien is het een optie voor je.

Deel Deze Pagina