Hallo, Ik heb overal gezocht, ook op internet, naar meegroei en zwangerschaps bh's cup F. Maar deze zijn nergens te vinden . Ik kan me toch niet voorstellen dat ik de enige ben met deze maat. Wie weet er een site of een winkel waar ik deze maat kan kopen? -xxx-
Ik ben bij de Hunkermöller geslaagd voor een meegroei cup F.... Wel duur, maar hij zit heerlijk! Succes!
Ik was al wel bij de hunkermöller geweest, misschien een andere plaats proberen. Bedankt voor je reactie!
hoi bij LinCHérie hebben ze goeie meegroei bh's. ze zijn van het merk anita en zitten perfect, heb zelf ook geen kleintjes omdat ik best wel grote heb, moest ik ,meegroeibh's met beugel, kosten 50 euro per stuk. wel duur maar ze zitten er ook naar. succes
ik heb ook bij hunckermoller een bh gekocht van maat F vind het echt een groot verschil zeg. had eerst dd en dan zo grote cup maat. maar is voor een goed doel. heb jij ook last van je borsten nu ze zo zwaar zijn ?ik heb echt last van me hals tot me borsten, dus probeer het maar vet te houden! groetjes sandra
Ik heb zelf een voedingsbeha van het merk Ulla gekocht in maat F bij een winkel in Doetinchem. Ik neem aan dat er nog wel meer winkels dit merk verkopen of anders valt een verkoopadres misschien wel te googlen. Hij was wel duur, namelijk E 62,95 maar zit wel goed. Succes !
Ik heb zelf ook cup F en ik heb een voedingsbeha cup E bij de Prenatal gekocht en die zit prima. Verder ook nog 2 cup F bij de Hunkemoller en een meegroeibeha bij Livera (maar dat is een rotding en heb ik ook helemaal niet nodig gehad, tot het eind gewoon mijn eigen beha's gedragen). Die bij Prenatal was 20 en die van de Hunkemoller waren 25, die van Livera was heel duur (boven 50).
Oh ja, bij Otto nog 2 voedingsbeha's F besteld, maar die vond ik nogal krap vallen en die heb ik weer teruggestuurd. Die van Prenatal en Hunkemoller zijn trouwens nog hele leuke ook!
www.geboortewinkel.nl Ik heb een nog grotere maat dan cup F en heb daar hele stevige voedingsbh's gekocht van Anita. Ze hebben veel soorten zwangerschapsbh's. Je betaalt er wel voor maar de kwaliteit is er wel naar!
Heb van me nicht meegekregen dat zij een meegroei-bh heeft gekocht van Cup F bij Livera, ook erg duur, maar ja, schijnt goed te zitten.
Ik herken je probleem helemaal alleen is mijn cup geen F maar HH en helaas gaan zwangerschapsbh's en Borstvoedingsbh's maar tot maximaal cup G. Ben Zelfs in Belgie geweest omdat ze daar grotere maten verkopen. Livera en hunkemoller kunnen soms wat klein uitvallen en idd is daar de maximale maat F dus als je nog moet groeien is dat ook geen oplossing. Maar ze zijn wel degelijk te verkrijgen in maat F en groter. Je hebt kans als je bij een speciaalzaak gaat kijken dat ze die wel hebben. Ik heb evt twee linkjes voor je maar dit is beide in Brabant. http://www.mamainspe.nl/ http://www.naron.nl/ Maar beide zaken verkopen bh's in grote maten en je kunt bij Naron ook online bestellen. Succes.
Hoi, Bh's in deze catogorie zijn inderdaad erg duur, maar denk ook niet dat je daar onderuit komt. Ik heb van mijzelf cup F, en ga altijd naar Livera, heb nu cup G en die haal ik ook daar. Vind ze heel goed zitten. Kostte mij ook iets van 56 euro. Liefs britt
Ik begon met 75 E en heb nu op advies van een zeer hulpvaardige hunkemullermevrouw 85 E. Als je omvangsmaat 1 omhoog gaat wordt in verhouding je cup automatisch ook 1 cup groter. Dit omdat de breedte van de cup groter wordt met je omvangsmaat en er dus meer borst in past (dus 80 E staat gelijk aan 75 F). Als je het zo bekijkt zou ik in vergelijking met omvangsmaat 75 dus nu G hebben. Tot mijn verbazing komt mijn buik inderdaad zo hoog en moet ik dus een grotere omvangsmaat. Is ook goed voor de borsten, die bredere cups, dan hebben de melkklieren aan de zijkant meer ruimte en kan ik nog even mijn geliefde beugel-bh's aan.