Vermoeidheid

Discussie in 'De lounge' gestart door Babbs, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbs

Babbs Niet meer actief

Al maanden ben ik zo vermoeid. Ik eet gezond, slaap meestal 8 uur per nacht, maar ik blijf me vermoeid voelen. Ik ga vroeg naar bed, meestal rond half 10, 10 uur, maar moet er ook iedere dag om 6 uur uit. Ook in het weekend, want zo staat het wekkertje van mijn zoontje van anderhalf jaar afgesteld.:(

Ik heb een tijdje Supradyne vitamines (extra energie) geslikt, maar ik heb niet het gevoel dat dat helpt. Als ik 's ochtends wakker wordt, heb ik geen uitgerust gevoel. Heeft iemand tips?;)

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    misschien even langs de huisarts en bloed laten prikken? Het kan natuurlijk gewoon zijn omdat je zoontje vroeg wakker is en dat je gewoon daar je vermoeidheid van heb. Of misschien is er veel gebeurd in je leven de laatste tijd, veel stress?

Als je het niet kan plaatsen, zou ik gewoon even overleggen met je ha en anders wat bloed laten prikken. Heb je nog andere klachten?

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Extra vitamientjes tot je nemen, zoals groente en fruit??

Eet je veel koolhydraten (rijst, brood, pasta en aardappelen)? Dan zou je daar iets minder van kunnen nemen en dan wat meer van de groente, sla, rauwkost, vlees of vis. Dat helpt bij mij altijd.

Succes!!

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik zou ook even langs de huisarts gaan om bloed te laten prikken!

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik lees even mee... Ben nu wel sinds 1.5 week aan de Supradyn gegaan voor extra energie.
    Ik denk dat het bij mij ook eraan ligt dat ik sinds vorig jaar sept 34kg afgevallen ben en bepaalde voedingsmiddelen niet meer mag eten.
    Dus ik ben een beetje zoekende nog waar mijn balans ligt zodat ik me lekker voel.

6. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend, ik zou iig even langs je ha gaan en ook bloed laten prikken.
    Verder zou het kunnen liggen aan stress, ondanks de vitaminen die je slikt een ander eetpatroon nemen (weet niet wat je eetpatroon is hoor).
    Anders zou je kunnen gaan sporten, dit geeft ook veel energie.
    Slaap je vast? Of heel licht doordat je bijvoorbeeld ligt te malen. Dan kun je nog wel veel slapen, maar als je niet goed slaapt blijf je ook moe.

Hmm meer tips kan ik zo even niet bedenken. Ben wel benieuwd of je bloed laat prikken en wat dan de huisarts is. Misschien wel ijzer te kort of zo.

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.528
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik zou ook ff bloed laten prikken.Kan idd ijzer of schildklier zijn of wat anders.

8. Babbs

Babbs Niet meer actief

Meiden, bedankt voor de tips! Misschien moet ik idd een keer bloed laten prikken. Hopleijk wordt het ook snel wat mooier weer, ik merk dat ik dan ook automatisch meer energie krijg.

9. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    het zonnetje helpt altijd! :D

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Kan vele oorzaken hebben.
    Veel mensen denken vaak meteen aan de schildklier, maar er zijn nog veel meer dingen. Slaapapnoe, lyme, pffeifer, stress etc.
    ik zou je probleem bespreken met je huisarts, met een onderzoek zal hij veel sneller de oorzaak kunnen vinden dan wij op het forum :p

11. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Ik heb minimaal 9 uur slaap nodig om me goed te voelen. Misschien nog een uurtje eerder naar bed?

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan en vragen of er bloedgeprikt kan worden.
    Ik weet hoe het voelt, ben al ruim 6 jaar moe :(

13. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Het gekke is dat ik juist heel moe werd van extra multivitamines (met ginseng) net alsof m'n lichaam dat niet aankon. Ik zou meer fruit en bruin brood eten en sporten!!! Vooral het laatste trekt je uit je dip!

14. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Laat je b12 eens nakijken. Dat was bij mij de oorzaak.

Deel Deze Pagina