Welk toestel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Manuela79, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou mijn oude Nokia, die waar cleopatra nog mee heeft gebeld, begint helaas toch echt een beetje op te raken. Erg klote want ik vind het een heerlijk toestel (Nokia 7373).

Nu wil ik een beetje rond kijken voor een andere telefoon, maar ik wil er niet teveel voor bij hoeven te betalen (heb een abo via Telfort), ik wil er niet teveel toeters en bellen op en hij moet fijn zijn in gebruik. Wat raden jullie me aan??

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    In iedergeval geen nokia meer ;)

Al die nieuwere nokia foons is de batterij waardeloos van.

De samsung of sony erricsons zijn wel degelijk.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb de Samsung Galaxy s2, volgens mij toch wel een van de betere telefoons van het moment maar wel een echte smartphone.... Weet niet of je dat wel wilt :)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahhahaa!!!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    @gebakje; ja de batterijen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Met mijn telefoon kon ik voorheen wel een week zonder opladen maar nu moet ik hem bijna dagelijks opladen terwijl ik niet meer ben gaan bellen. Jammer dus dat de nieuwere telefoons daarin verslechterd zijn!

@chiggy; ik hoor er veel mensen over, de ene helft vind hem geweldig en de andere vind hem verschrikkelijk en heeft spijt van de aankoop. Ik hoef niet perse een smartphone maar je ontkomt er haast niet meer aan geloof ik. Ik ben een van de laatste der titanen die een telefoon heeft die kan bellen en sms-en en klaar. Laatst zei iemand, leg eens een woordje op wordfeud, heb haar lachend aangekeken en gevraagd waarmee?? (Ik speel het alleen op de Ipad namelijk)

@ella; mijn vriend schiet ook altijd in de lach daarmee... :D

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb een blackberry.
    Ligt eraan wat je wil doen met je toestel, aan de hand daar van, kan je een keuze maken.

Ik vind het quertie toestenbord wel ideaal. Ik hou niet van (geen idee hoe dat heet) met je vingers over het scherm glijden. Tochscreen oid.

Zelf ben ik tevreden met mijn bb.

7. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb ook een Samsung Galaxy s2 en kan um zeker adviseren! Erg fijn toestel en ik had hiervoor ook nog zo'n ouderwetse telefoon uit de steentijd ;)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb nu een blackberry maar ik ben zo blij als het 23 juni is en ik mijn Sony Ericsson Experia S in mijn handjes mag hebben :D

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik heb toevallig gister mijn oude nokia (ook uit het stenen tijdperk) ingeruild (nou ja, geruild, hij is in een lade beland,wie wil zo'n ding nog) voor een iPhone3gs. Ik wilde in eerste instantie ook geen tel met allemaal gedoe erop, maar ik ben echt helemaal om. Fantastisch!! Scheelt ook nog dat nu de iPhone 4 uit is, de 3 erg voordelig is. Heb een mooie aanbieding voor maar 25 euro p/m met onbeperkt internet, zat belminuten en smsjes.
    Kan hem aanraden!

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Maar er zijn toch nog zat degelijke nokia's (of wat voor merk ook) te krijgen die geen smartphone zijn? Loop maar eens een winkel binnen, er liggen er altijd wel een paar in de etalage. Desalnietteplus kan ik m'n iPhone ook aanraden hahaha :p.

11. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Bij welke provider zit je dan.? En moest je nog bij betalen voor het toestel.?

Deel Deze Pagina