Hoi Hoi, Ik ben op zoek naar bh's maat D105. Ik gebruik nu telkens van die verlengstukjes maar mn bandjes zakken daardoor snel van mn schouders af. Iemand de gouden tip?
De meeste grotere plekken hebben wel een lingeriespeciaalzaak waar ze vaak t/m grote maten in hun collectie hebben. Zij meten je op en weten vaak ook welk merk goed bij jou past. Je betaalt ervoor, maar je zult gelijk het verschil merken. Zou dus gewoon ff googelen op een zaak bij jou in de buurt.
Hoi hoi, Ik heb zelf 95 F soms G en ik kan eigenlijk alleen bij Triumph slagen. Daar hebben ze ook vaak een leuke,vlotte collectie,niet van die öude wijven lingerie.. Je betaald er wel wat voor,maar ze zijn wel super!
Vreemd dat ze niet tot de 105 gaan... Lijkt me dat er genoeg dames zijn met die omvang. En cup D is ook niet zo bijzonder... Ik kon zelden slagen bij de normale zaken (Hunkemoller, Livera, Triumph) met mijn 75F... Toen ging ik naar speciaalzaken. Ik weet ze wel te zitten in Den Bosch, Breda en Eindhoven. Inmiddels zit ik op 80/85I én ik kan geen beugels meer verdragen. Wordt het dus nóg lastiger. Nou, ik heb 1 soort BH die lekker zit en goed past en die haal ik dus steeds weer. Gelukkig hebben ze die bij Livera en kunnen ze hem gewoon in mijn maat bestellen. Ik hoop alleen dat mijn cup hetzelfde blijft tijdens/na deze zwangerschap.
Ik vind het ook vreemd hoor.. Veel vrouwen zijn tegenwoordig "voller",maar heel weinig keus voor ons zeg maar. Ben een keer bij Ulla Popken geweest,daar had ik echt grote maten verwacht,maar die gaan ook maar tot cup D.. zo vreemd,ben je een zaak voor echt grote maten,verkoop je geen echt grote maten lingerie
Lingerie - Online Shop - wehkamp.nl met beugels - Beha's - Damesondergoed - Ondermode - bonprix.nl zeeman (ja echt, niet elk filiaal heeft zelfde maten hangen) neckermann
ik heb 70F en kan gewoon bij de hunkemöller slagen. Dus ik denk dat je gewoon eens de lingeriezaken bij je in de buurt langs moet gaan en vragen. Succes
het merk prima donna heeft ook grotere maten, het zijn hele mooie bh's, je betaald er flink voor maar ik ben al verwent en wil geen ander merk meer.... ze zitten ook erg fijn, stevig, zonder dat je van die dikke bandjes hebt!
De cup is niet het probleem maar de omvang. Ik heb 105C en al bij zoooo veel zaken geweest en ka echt alleen bij Ulla goed slagen anders moet je idd van die tussenstukjes gebruiken en das niks(vind ik).
Ik koop ze altijd van DKNY via whekamp, cup 70E. Inmiddels (door mijn zwangerschap) moet ik helaas F of G en die hebben ze niet.
Wat een dikke afrader is bh's van SYL DESIGN ze zitten niet mooi en ik snap ook niet dat vrouwen ze wel mooi vind zitten denk dat ze tegen woordig de design's belangrijker vinden dan hoe de bh zit. Dacapo is een erg mooi merk alleen niet zo bekend in nederland. zit goed en gaat jaren mee
Ik heb 80 G/H en heb normaal altijd Prima Donna. Zowel de normale als de twist zijn erg fijn. Prijs is idd erg hoor maar de kwaliteit is super. Mijn zussen hebben ook grote borsten en heb hun ook dit merk aangeraden. We zijn nu allemaal fan! Ik geef nu alleen bv dus draag voedingsbeha's, heb nu ook net een goede (dure) besteld. Ik ga altijd naar Lincherie. Die hebben vestigingen door heel het land.
Ik heb 95 e maar bij ulla vind ik het oude wijven kleding .. Ik kan ook negens slagen... Soms idd bij zeeman maar ook niet bij de hunkemoller
Ik ga altijd naar Anja's Lingerie hier in ALphen En ze zijn nog goed te betalen ook. Daar hebben ze ook de grote maten collectie van Sapp en ik vind de BH's van Lisca erg fijn, maar ze hebben daar nog veel meer merken die niet te duur zijn. Ik zelf heb 85E en das ook niet altijd een handige maat.
Het probleem waar je als stevigere vrouw tegenaan loopt is meer de omvang, niet de cup. 70F is heel iets anders dan 105D. Bij Hunkemoller werd ik raar aangekeken als ik daar naar een BH vroeg en mijn maat vertelde . Kon daar nooit slagen en vind het trouwens geen prettige winkel met dames die absoluut geen kennis hebben van stevige vrouwen maar alleen dames kunnen helpen met maat 34/36.