Ik wil bij bakker mini vakjes/muffins kopen voor traktatie voor kleuter en onze peuter.. Iemand een idee hoe op te leuken? Geinig stickertje op plakken of plakt dat niet? Ergens leuke vlaggetjes momenteel te koop? Zoiets? Wil het graag simpel houden...
Pff hoe moet dat mer glazuur etc? Kan ik ook ergens vlag of getal 5 kopen dat je weet of iemand weet?
Je hebt van die prikkertjes met 'glittersliertjes' aan het einde. Drie druifjes aan het prikkertje en je hebt een palmboom op je eilandje.
Glazuur kun je kant-en-klaar in een zakje in de supermarkt kopen of zelf maken van (heel veel) poedersuiker en (heel weinig) water. Je kunt ook met het glazuur een vijf op de cakejes schrijven en dan versiersels er op strooien. Of je maakt een vijf van marsepein en plakt die erop met wat glazuur. Op Pinterest staan ook (heeeeel) veel cupcake ideeën.
Ik zou de cupcakes lekker zelf bakken, als je die besteld betaal je volgens mij een euro per stuk ofzo? Zelfgebakken kost nog geen 3 euro compleet.
Weet niet hoe oud ze zijn en of ze naar school gaan of naar een kinderdag verblijf en of het überhaupt bij jullie "mag" Maar hier heb ik 2 jaar geleden toen mijn dochter 3 werd en ik 30 weken zwanger was gevraagd of de kinderen daar zelf mochten versieren Ik had het puf niet er echt wat van te maken, Ik heb allemaal cupcakes gekocht en versiersels en dit in een gekleurd vrolijk mandje gedaan met folie en strikjes erom heen, Volgens de leidsters was het enorm geslaagd dat ze kindjes zelf met slagroom en glazuur aan de slag mochten en zelf mochten versieren en daarna opeten,