MP gezeik, of zeur ik?

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Geboden op 30 maart, 31 maart betaald.

Vorige week een email gestuurd, ze had het geld nog niet gehad ?! En zou der bankafschriften afwachten, vandaag hetzelfde verhaal.

Het is dus nog steeds, na 10 dagen, niet opgestuurd. Zeik ik nou?:) Of is dit echt idioot? Dat ik betaald heb, en ze het alsnog na 9 dagen niet heeft opgestuurd?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind het wel lang, zo lang duurt het normaal niet voor je iets binnen krijgt. En afschriften afwachten? Heeft ze geen internetbankieren? Misschien kun jij jouw afschrift opsturen waarop staat dat het er af is en bij haar is bijgeschreven?

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dat is wel lang hoor! kloppen alle gegevens?
    stuur haar anders een kopie van jou afboeking... misschien moet ze beter kijken want dit duurt te lang hoor... anders even je bank navragen of hun bank. hoop niet dat het om veel geld gaat.

4. je kan toch jou bankgegevens dat het is afgeschreven en overgeboekt naar haar sturen? of scan het in mail het door, maar ben bang dat je opgelicht bent

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Gelooft ze niet, ze gaat vd week der afschriften halen bij de bank..

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou ja wat vreemd.... Ik hoop dat je je spulletjes snel krijgt maar dit klinkt mij niet al te best...
    Kan me niet zo goed voorstellen dat wanneer je dingen op marktplaats verkoopt dat je dan geen internetbankieren hebt.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het ook lang hoor.. maar sturen ze sowieso die afschriften nog maar om de x aantal weken? (zou het niet weten)

Lekker trage mp verkoopster..

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Balen zeg. Maakt ze geen gebruik van internetbankieren? Misschien dat je nog een keer de gegevens voor jezelf kan controleren.

Ik zou woensdag als je niks hebt gehoord nog een keer haar aan de veren trekken.

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm lekker handig! Sommige mensen krijgen maar eenmaal per maand bankafschriften.. 2-wekelijks kost vaak extra geld.. dus best kans dat ze óf een paar weken moet wachten, en met geluk kan ze ze meekrijgen als ze naar bank gaat, maar dan moet ze er wel effe heen gaan ;)

Ik heb overigens nog nooit hoeven wachten op iets van MP <afkloppen>. Heb gisteren nog overboeking gedaan en die persoon verwachtte dat het pas maandag binnen was, maar het was er gisteren meteen al! Vandaag had ik een pakje in de brievenbus.. dat is eigenlijk hoe het hoort vind ik!

Was het een groot bedrag ?

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

nou sorry maar van mij had ze dat pakketje mogen houden en mn geld terug mogen geven.. ongeacht of ze het op haar bank heeft staan of niet..

11. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    K weet niet wat TS gekocht heeft bij de MP aanbieder, maar als het iets is van een oudere vrouw die inderdaad géén internet bankieren heeft, snap ik het wel..alleen was het dan netjes geweest dit te melden vóórdat TS akkoord ging met het bedrag en betaald heeft..

Grote kans dat je ook opgelicht bent natuurlijk, want dat gebeurt nogal eens op MP helaas;)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmm zou het nog even afwachten maar vind dit een beetje klinken als '' je word genaaid '' het duurt nooit 10 dagen voordat t geld erop staat..

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat duurt wel heel erg lang zeg!! Ik zou gewoon mijn geld terug eisen!

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Het gaat om nieuwe schoenen van st oliver...

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb der nu gemeld dat ze het maandag moet opsturen en anders ik mijn geld terug wil.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou vind je niet zeiken hoor! Duurt inderdaad te lang!
    Kan je haar geen afschrift sturen?

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Je bent opgelicht was het eerste wat ik dacht! Hoop het niet maar denk het echt..

18. mag je hier de naam niet neerzetten om andere mensen te behoeden voor deze verkoper?

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik hoop dat je niet opgelicht bent maar het " stinkt" wel.
    9 dagen is echt veeeeeel te lang.
    Succes nog

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zeggen dat je aangifte gaat doen van oplichting.

Deel Deze Pagina