Groupon.. wie weet dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door bloempjeroos, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch nog maar even hier vragen. Vandaag is er een aanbieding van Groupon dat je toegangsbewijzen van Legoland kunt kopen. Als wij met zijn 4en de tickets bij de kassa kopen kost het ons rond de 160 euro:$ En dan ben je alleen nog maar binnen..
    Nu kan je een familieticket kopen en dat kost 79 euro. Dat lijkt me een prima deal.
    Ik heb net gechat met groupon en zij geven aan dat ik na betaling de bonnen in mijn mail ontvang.
    Iemand ervaring hoe lang hier overheen gaat? We gaan nml van zaterdag rond 5 uur in de ochtend al weg.

De reviews op internet liegen er niet om, groupon staat niet goed aangeschreven, veelal gaat dit om spullen, of vakanties, dineetjes waar dan geen plek meer te krijgen is.
    Maar deze bon voor legoland is gewoon geldig tot een bepaalde datum, en is mijn intree bewijs.

Iemand enig idee, ervaring, kan ik dit gokken??
    Of zou ik bij de ingang van legoland alsnog 160 euro kunnen dokken..;)

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    tsja het is wel een hoog bedrag wat je zou gokken maar daar in tegen heb je je bewijs in de mail staan dat ze het gelijk opsturen.
    Dus dan zou ik het wel doen!

3. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    als het met de meeste dingen niet betrouwbaar is waarom met dit dan wel. ze kunnen overal wel een datum op zetten.ik zou 160 euro denk ik betalen voor het zelfde geld krijg je die bonnen helemaal niet

4. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik heb meerderen dingen bij Groupon gekocht. Van sieraden, pannen tot tickets voor musicals en car wash. Alleen maar goede ervaringen.

5. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het wel zo is, dat er sneller negatieve dingen gemeld worden dan positieve.
    Ik heb geen idee of het bij dit ook zo is natuurlijk.
    Maar zoals over vakantieveilingen is ook niet veel goeds te lezen.
    Terwijl ik daar nog nooit een negatieve ervaring mee gehad heb.

6. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk dat is goed te horen, en had je je tickets snel via de mail in "huis"

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Groupon. Bij goederen ligt het ook vaak aan de echte leverancier die het product levert. Groupon is alleen een tussenkanaal.

Bij tickets kun je vaak in je account de tickets terugvinden als je geen mailtje heb gekregen.

8. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    Ik heb een paar keer een etentje via groupon "gekocht".
    Had meteen na aankoop de voucher binnen.
    Altijd heerlijk gegeten ook en voucher was duidelijk.

Andere aankopen via groupon zijn ook prima gegaan. :D

9. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik de tickets bestel, en betaal, dan begrijp ik uit hun chatbericht dat ik het idd kan terugvinden in mijn account en kan uitprinten.
    Wat is jou ervaring? Als ik het vandaag betaal, zou ik het dan voor zaterdag nog in mijn account hebben.
    Bij vakantieveilingen is het altijd direct. Bij hierbij heb ik geen idee..

10. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    Ik krijg de vouchers altijd direct na betaling binnen op de email.

11. Mnon

Mnon Niet meer actief

Ik heb ook enkel goede ervaringen! Het kan inderdaad een paar dagen duren voor de Groupon in je postvak valt, maar dat komt meestal door de latere sluitingsdatum.
    Ze zeggen geldig van moment van aankoop tot 2 november dus ik neem aan dat je hem dan wel heb voor zaterdag. En anders heb je nog een paar dagen om te mailen. Ik verwacht dat je de mail morgen of overmorgen binnen zou krijgen.

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik kan ze altijd gelijk in mijn account de tickets zien. Ik heb 1x keer gehad dat ik pas de volgende dag ze in kon zien maar dat had met mijn betaling te maken die nog niet akkoord was gegeven door creditcard maatschappij. Die was blijven hangen.

13. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Waarom vraag je het niet even aan Groupon? Ik betaal altijd met creditcard en dan kan ik de vouchers meteen vinden onder mijn account daar.

14. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze gaven bij groupon idd aan dat ik hem ontvang naar afloop van de deal.
    Die loopt over 11 uur af.
    Maar... wordt die deal niet zomaar steeds weer verlengd? of werkt dat niet zo bij groupon, geen idee:(
    Of is het over 11 uur gewoon gesloten, en ontvang ik ze dan?

15. koala28

koala28 Niet meer actief

Deze worden meestal niet verlengd. Er zijn een bepaalde hoeveelheid die ze verkopen en dan houdt het op. Er staat dat het nog 11 uur loopt maar het kan ook over een uur ineens uitverkocht zijn.

Soms ontvang je idd bij sluiting van de actie de vouchers.

16. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dus moet ik nog snel zijn ook:$

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Hier ook alleen maar goede ervaringen met groupon en kreeg de bonnen altijd na afloop van de deal dus dat zou in jouw geval over 11 uur zijn.

18. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er van uit dat het dan bij mij ook goedkomt:D

19. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen, ik zou het wel wagen :)

20. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik heb hem besteld, en heb hem direct ontvangen, en kan hem uitprinten, top bedankt voor de gedeelde ervaring!

Deel Deze Pagina