Toch nog maar even hier vragen. Vandaag is er een aanbieding van Groupon dat je toegangsbewijzen van Legoland kunt kopen. Als wij met zijn 4en de tickets bij de kassa kopen kost het ons rond de 160 euro En dan ben je alleen nog maar binnen.. Nu kan je een familieticket kopen en dat kost 79 euro. Dat lijkt me een prima deal. Ik heb net gechat met groupon en zij geven aan dat ik na betaling de bonnen in mijn mail ontvang. Iemand ervaring hoe lang hier overheen gaat? We gaan nml van zaterdag rond 5 uur in de ochtend al weg. De reviews op internet liegen er niet om, groupon staat niet goed aangeschreven, veelal gaat dit om spullen, of vakanties, dineetjes waar dan geen plek meer te krijgen is. Maar deze bon voor legoland is gewoon geldig tot een bepaalde datum, en is mijn intree bewijs. Iemand enig idee, ervaring, kan ik dit gokken?? Of zou ik bij de ingang van legoland alsnog 160 euro kunnen dokken..
tsja het is wel een hoog bedrag wat je zou gokken maar daar in tegen heb je je bewijs in de mail staan dat ze het gelijk opsturen. Dus dan zou ik het wel doen!
als het met de meeste dingen niet betrouwbaar is waarom met dit dan wel. ze kunnen overal wel een datum op zetten.ik zou 160 euro denk ik betalen voor het zelfde geld krijg je die bonnen helemaal niet
Ik heb meerderen dingen bij Groupon gekocht. Van sieraden, pannen tot tickets voor musicals en car wash. Alleen maar goede ervaringen.
Ik denk dat het wel zo is, dat er sneller negatieve dingen gemeld worden dan positieve. Ik heb geen idee of het bij dit ook zo is natuurlijk. Maar zoals over vakantieveilingen is ook niet veel goeds te lezen. Terwijl ik daar nog nooit een negatieve ervaring mee gehad heb.
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Groupon. Bij goederen ligt het ook vaak aan de echte leverancier die het product levert. Groupon is alleen een tussenkanaal. Bij tickets kun je vaak in je account de tickets terugvinden als je geen mailtje heb gekregen.
Ik heb een paar keer een etentje via groupon "gekocht". Had meteen na aankoop de voucher binnen. Altijd heerlijk gegeten ook en voucher was duidelijk. Andere aankopen via groupon zijn ook prima gegaan.
Als ik de tickets bestel, en betaal, dan begrijp ik uit hun chatbericht dat ik het idd kan terugvinden in mijn account en kan uitprinten. Wat is jou ervaring? Als ik het vandaag betaal, zou ik het dan voor zaterdag nog in mijn account hebben. Bij vakantieveilingen is het altijd direct. Bij hierbij heb ik geen idee..
Ik heb ook enkel goede ervaringen! Het kan inderdaad een paar dagen duren voor de Groupon in je postvak valt, maar dat komt meestal door de latere sluitingsdatum. Ze zeggen geldig van moment van aankoop tot 2 november dus ik neem aan dat je hem dan wel heb voor zaterdag. En anders heb je nog een paar dagen om te mailen. Ik verwacht dat je de mail morgen of overmorgen binnen zou krijgen.
Ik kan ze altijd gelijk in mijn account de tickets zien. Ik heb 1x keer gehad dat ik pas de volgende dag ze in kon zien maar dat had met mijn betaling te maken die nog niet akkoord was gegeven door creditcard maatschappij. Die was blijven hangen.
Waarom vraag je het niet even aan Groupon? Ik betaal altijd met creditcard en dan kan ik de vouchers meteen vinden onder mijn account daar.
Ze gaven bij groupon idd aan dat ik hem ontvang naar afloop van de deal. Die loopt over 11 uur af. Maar... wordt die deal niet zomaar steeds weer verlengd? of werkt dat niet zo bij groupon, geen idee Of is het over 11 uur gewoon gesloten, en ontvang ik ze dan?
Deze worden meestal niet verlengd. Er zijn een bepaalde hoeveelheid die ze verkopen en dan houdt het op. Er staat dat het nog 11 uur loopt maar het kan ook over een uur ineens uitverkocht zijn. Soms ontvang je idd bij sluiting van de actie de vouchers.
Hier ook alleen maar goede ervaringen met groupon en kreeg de bonnen altijd na afloop van de deal dus dat zou in jouw geval over 11 uur zijn.
Nou dames, ik heb hem besteld, en heb hem direct ontvangen, en kan hem uitprinten, top bedankt voor de gedeelde ervaring!