hallo meiden, ik wil ook eens graag cupcakes maken met mijn zoontjes. nu zag ik bij de kruidvat zo,n cupcakemaker,wat binnen mijn budget ligt,ha,ha, ik wilde die mezelf cadeau doen voor kerst,maar weet iemand of die fijn is?,of kun je beter gewoon zo,n vorm pakken die hadden ze ook voor 12 cakejes,of zit daar ook verschil in smaak in?
Ben niet weg van cupcakemakers. In de oven, met bakblik, is het zo gedaan. In de cupcakemaker die ik ooit had was de één niet gaar en de ander te donker. Zou ze gewoon in de oven maken.
Waarom niet gewoon in de oven? Gaat net zo snel en kost niets, behalve een paar vormpjes (of bij de action een cupcake vorm voor een paar euro). Zo'n ding zou hier alleen maar in de weg staan.
Niet iedereen heeft een oven. Ik zou het als het jou leuk lijkt en je kunt het betalen gewoon doen. Alvast veel plezier met je zoontjes.
Ik heb er een en ben er heeel blij mee Het zijn idd mini cupcakjes maar die vind ik oersoonlijk leuker dan grote Je kan de vormpjes volgens mij ook bij de maskramer halen en anders even op De Leukste Taarten Maak Je Zelf! kijken hebben een webshop, en ook 2 winkels ( wormer en naaldwijk). Suc6 ermee!!
oke bedankt meiden,maar misschien een gekke vraag,bij zo een plastic vorm,moet je dan toch ook die papiertjes erin doen?als die in de oven gaat.