Hoi! Onze dochter wordt over ca. 1 maand 1 jaar! Ik zit nu te twijfelen of het leuk is om zelf cupcakes te maken, bijvoorbeeld 2 verschillende smaken en dan versierd met marsepeinen bloemen e.d. in roze, rood en oranje. Of moet ik een taart maken/kopen? Wat vinden jullie
ik zou voor de cupcakes gaan had zelf een taart maar volgend jr mooi opgemaakte cupcakes kan hij er ook lekker van eten
Ik heb voor mijn dochters 5e verjaardag, inderdaad ook die kleine cakejes gemaakt, maar ook in die zelfde flexibele vormpjes kwarktaartjes, ook voor de volwassenen, en nog een bordje met allerlei andere dingetjes, ik zou het zeker doen!!! zo blijft er niet veel over, en blijven er ook geen half afgekloven stukken taart staan. Bekijk bijlage 100939 Haha, ik zie dat er op de foto de kleine kwarktaartjes niet staan, maar je snapt wel wat ik bedoel! Hij staat er wel in iets grotere vorm op
ja en dat had ik dus..mega veel over .. die mini tompoezen en soesjes is ook erg slim meiden bedankt hihi moet nog ene jaar wachten maar het is genoteerd
Wat leuk dat jullie al reageren en ook dat jullie zo enthousiast zijn, dan ga ik dat gewoon doen! zal ik binnenkort s wat gaan proberen. Ik zat te denken aan cupcakes met banaan erin (door het beslag) en cupcakes met chocolade. Dat zijn toch smaken die iedereen wel lust? Of misschien ook nog een paar met fruit denk ik toch, 3 smaken en dan mooi bekleed, heb er nu al zin in! Jullie ook alvast succes !
Ik ga ze samen met mijn zusje maken. Denk wel dat het gaat lukken, anders kunnen we nog altijd naar de Hema om een taart halen
ja hoor dat is erg leuk. ik had een taartje voor maddi..en wat cupcakes versierd met diertjes. was ze alleen vergeten uit te delen hahahhahhaaa
Ik heb een taart gebakken. Mijn dochter lustte zowel de taart als de slagroom niet! Dat leverde wel een geweldige foto op. Ze was veel blijer met een koekje. En, Cup cakes? Heel leuk hoor!
Erg leuk, ligt er wel een beetje aan hoeveel je er nodig hebt. Ik had 80 man op bezoek... was dus erg blij met mijn kant en klare taart haha
Het is inderdaad een beter idee om er ook neutrale bij te doen! Wij krijgen niet 80 man over de vloer, dan zou ik er ook niet aan beginnen, maar met kinderen erbij zal ik er een stuk of 30 maken, ach een dag van te voren dat moet lukken!
Ik zou wel voor minicupcakes gaan. Gewone cupcakes zijn voor de meeste kinderen behoorlijk groot. Ik heb laatst voor een buurvrouw mini's gebakken toen haar dochter 2 werd en ook voor het werk. Dat waren er 80 mini cupcakes omdat de burgemeester op visite kwam. Dit was met lavendel smaak en de kinderen hebben er echt van gesmuld. Er waren er maar 1 of 2 die ze niet lekker vonden.