Hoe plak jij je foto's in?

Discussie in 'De lounge' gestart door Smile, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Binnenkort heb ik drie weken vakantie. Ik heb me stellig voorgenomen om de foto's van de kinderen in te plakken. Bij de oudste ben ik hier dapper mee begonnen, maar heb inmiddels helaas een grote achterstand.
    Het eerst foto album is er eentje met witte bladen waarop ik de foto's heb vastgelijmd. Een nogal tijdrovend karwei. Dat kan anders dacht ik en ik bestelde online een foto album. Hier ben ik helaas niet tevreden over. Het is toch minder scherp dan een 'echte' foto.

Nu denk ik er over om alle foto's in een wat luxere insteekalbum te doen. Geen gelijm, wel echte foto's.
    Maar....hoe plakken jullie de foto's in?? Misschien nog tips??

2. Melief

Melief Niet meer actief

Ik scrap ze, maar dat kost helemaal veel tijd ;)

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik doe het gewoon in een fotoalbum met echte fotolijm van de hema.. werkt perfect!

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

met fotoplakkers van de Hema

5. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Ik ben ermee gestopt! Ga alleen nog maar digitale albums maken...dus tja aan mij heb je ook niet zoveel..:D

6. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Heb vanalles geprobeerd, maar vind de fotolijm van de hema toch het prettigst werken.
    Heb inderdaad ook van 1 vakantie een digitaal album gemaakt, maar ook mij viel het resultaat tegen.

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Scrappen...heeeeeel mooi, maar vind het te tijdrovend.
    Ik vind het persoonlijk fijn om zo nu en dan door de foto's te bladeren. Ik kwam net een fotodoos tegen. Misschien is dit ook nog een idee. Van die mapjes met insteekhoesjes erin bewaren ofzo.....

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

met fotoplakkers. Met lijm maak ik er altijd zo kleider zooi van ;)

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Scrappen.. maarja heb weinig tijd dus ben nog niet zover.. (lees: kraamweek) hihi :D nog maar 6 maanden aan foto's te doen ;)

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik plak ze met fotoplakkers en ik scrap ze digitaal.

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik gebruik altijd losse fotobladen en de foto's plak in dan met met fotoplakkertjes. Ideaal!

Deel Deze Pagina