Binnenkort heb ik drie weken vakantie. Ik heb me stellig voorgenomen om de foto's van de kinderen in te plakken. Bij de oudste ben ik hier dapper mee begonnen, maar heb inmiddels helaas een grote achterstand. Het eerst foto album is er eentje met witte bladen waarop ik de foto's heb vastgelijmd. Een nogal tijdrovend karwei. Dat kan anders dacht ik en ik bestelde online een foto album. Hier ben ik helaas niet tevreden over. Het is toch minder scherp dan een 'echte' foto. Nu denk ik er over om alle foto's in een wat luxere insteekalbum te doen. Geen gelijm, wel echte foto's. Maar....hoe plakken jullie de foto's in?? Misschien nog tips??
Ik ben ermee gestopt! Ga alleen nog maar digitale albums maken...dus tja aan mij heb je ook niet zoveel..
Heb vanalles geprobeerd, maar vind de fotolijm van de hema toch het prettigst werken. Heb inderdaad ook van 1 vakantie een digitaal album gemaakt, maar ook mij viel het resultaat tegen.
Scrappen...heeeeeel mooi, maar vind het te tijdrovend. Ik vind het persoonlijk fijn om zo nu en dan door de foto's te bladeren. Ik kwam net een fotodoos tegen. Misschien is dit ook nog een idee. Van die mapjes met insteekhoesjes erin bewaren ofzo.....
Scrappen.. maarja heb weinig tijd dus ben nog niet zover.. (lees: kraamweek) hihi nog maar 6 maanden aan foto's te doen